Beste Annalies, Esther of collega,
Ik krijg de gegevens voor personeelskosten helaas niet kloppend in de rekensheet op de wiki. Het lijkt WEL te kloppen als ik de volgende werkwijze hanteer:
Bij "Loonheffing" vul ik in het totaal van loonheffing plus SV premie plus ZWV
Bij "Totaal bruto loon" vul ik in de totale kosten voor de werkgever, dus het totaal van bruto salaris plus vakantiegeld plus SV premie plus ZWV
Kloppen de 2 bovengenoemde aannames, is dat de juiste werkwijze?
Gerelateerde vraag: mijn salarisadministrateur verstrekt o.a. de volgende bedragen:
loonheffing en sociale lasten samen: 172,70
Opgave aan en betaling de belastingdienst: 170,00
Afrondingsverschillen: 2,70
Vraag: hoe moet ik dat afrondingsverschil boeken?
Dank!
Ik krijg de gegevens voor personeelskosten helaas niet kloppend in de rekensheet op de wiki. Het lijkt WEL te kloppen als ik de volgende werkwijze hanteer:
Bij "Loonheffing" vul ik in het totaal van loonheffing plus SV premie plus ZWV
Bij "Totaal bruto loon" vul ik in de totale kosten voor de werkgever, dus het totaal van bruto salaris plus vakantiegeld plus SV premie plus ZWV
Kloppen de 2 bovengenoemde aannames, is dat de juiste werkwijze?
Gerelateerde vraag: mijn salarisadministrateur verstrekt o.a. de volgende bedragen:
loonheffing en sociale lasten samen: 172,70
Opgave aan en betaling de belastingdienst: 170,00
Afrondingsverschillen: 2,70
Vraag: hoe moet ik dat afrondingsverschil boeken?
Dank!