Hoofdmenu
-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - kruse

#1
Tot nu toe geen bruikbare oplossing gekregen. Ben ik de enige Acumulus-gebruiker met een zakelijke ING-rekening? Vast niet. Hoe doen die anderen het dan? Ben ik dan de enige bij wie dit optreedt? Vreemd. Ik zou graag van jullie horen wat ik moet doen om Acumulus weer te kunnen gebruiken.
#2
Ok
#3
Na het installeren van de converter de mt940 bestanden om weten te zetten naar CSV. Dan meldt Acumulus bij bestand importeren: bestandstype niet toegestaan. nog een keer alles gedaan en nog een keer. Je moet toch "csv uit mt940 converter"selecteren? Ik vind boekhouden al niet opwindend maar urenlang aanklooien aan telefoon en computer om überhaupt te kunnen beginnen met boekhouden is nog erger. Wat doe ik fout?
#4
Dat is dan wellicht een optie. Hoe kom ik aan dat programmaatje?
#5
Bedankt dat jullie er naar willen kijken, ik hoop dat het snel opgelost kan worden. Het kunnen importeren is nogal essentieel voor het gebruik van Acumulus anders moet ik een paar honderd af- en bijschrijvingen met de hand gaan invoeren en daar kan ik wel een paar dagen vrij voor gaan nemen. tijd=geld
#6
Ja ik heb een zakelijke rekening, nogmaals tot nu toe ging het altijd goed. Ik heb verschillende browsers geprobeerd maar dat maakt geen verschil. Het formaat MT940 kan wel gedownload maar dat werkt niet in Acumulus, toch? De helpdeskmedewerker had het over af-en bijschrijvingen die (nog) niet helemaal goed verwerkt zouden zijn en dat voor en na de datum hiervan de mutaties wel gedownload zouden kunnen worden maar dat werkte ook niet en toen wist 'ie het ook niet meer. Ze zouden er wel of niet weer op terugkomen, ik scheen niet de eerste te zijn met deze klacht. Over een paar dagen de helpdesk maar weer bellen en anders als een gek de boel met de hand invoeren...? niet veel zin in...
#7
Waar ik voorheen zonder problemen mijn bankmutaties "kommagescheiden" kon importeren bij de ING krijg ik nu steeds de melding dat dit "tijdelijk" niet mogelijk is en ik het later nog eens moet proberen. Ik heb al meer dan een uur aan de telefoon gezeten met de ING helpdesk maar deze komen er ook niet uit. Ze hopen dat het met een week is opgelost.... Ben ik de enige die hier tegenaan loopt? Wat te doen, het einde van het kwartaal komt dichterbij.