Hoofdmenu
-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - lars

#1
Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om een "Engelstalig - Paid" template te maken en die voor alle transacties te gebruiken.
95% van mijn klanten is toch internationaal dus dan vind ik het prima dat de paar Nederlanders ook een Engelstalige factuur krijgen.
Belangrijkste leerpunt uit het bovenstaande was dat ik een "paid" template kon instellen.
Hoe het met code taal specifiek zou moeten weet ik ook niet en gaat mij boven de pet dus heb ik maar gelaten en voldoet prima zo.
#2
Thanks, done!
#3
In mijn Woocommerce (laatste versies van alles) webshop gebruik ik de WooCommerce Extra Product Options van themecomplete.
Dat werkt op zich prima, alleen op de factuur komen teveel regels terug, zie bijlage.
Het gaat om de - _tm... regels, dus:
- _tmcartepo_data:
- _tm_epo_product_original_price:
- _tm_epo:
- _tmdata:
In eerste instantie had ik bij hen een support topic aangemaakt.
Zij geven echter aan dat factuurregels die met een underscore beginnen door Woocommerce verborgen worden en dat plugins dit ook moeten doen.
De plugin WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips zou dit wel zo doen.

Kunnen jullie de Woocommerce Acumulus plugin zo aanpassen dat zie dit ook doet of dat ik in elk geval kan instellen dat hij deze records die beginnen met een underscore verbergt op de factuur?
#4
Dit weekend heb ik de eerste bestellingen in mijn Woocommerce webshop ontvangen en so far so good.
a- Klanten bestellen en betalen via Payal,
b- ik exporteer de data naar Acumulus via "Send a batch of invoices to Acumulus"
c- dan maak ik de facturen definitief aan in Acumulus (oa type goedzetten in geval van producten naar buiten EU)
d- die data zie ik perfect terugkomen in het "Acumulus" widget vakje bij de order

Maar dan komen nu mijn vragen:
1. (Hoe) kan ik aan facturen die ik van Woocommerce naar Acumulus schiet een bepaald Factuur-sjabloon meegeven (concreet "Engelstalig, betaald" of "Nederlandstalig, betaald)?
Of moet dat dan even in stapje C zodat ik een tekstje kan tonen dat de factuur al betaald is.

2. (Hoe) krijg ik die Acumulus factuur automatisch per e-mail bij m'n klant?


#5
Dankje! Die mogelijkheid had ik nog niet ontdekt.
Dat werkt super.
#6
En bij deze nog een idee / feature request.
95% van mijn uitgaves zijn geen investeringen en voor veel van de leveranciers is dat zelfs voor 100%.
Het zou daarom handig zijn om hiervoor ook een standaardwaarde op te kunnen slaan bij een relatie.
Dan hoef je na klikken op "verder" in het mutaties verwerken overzicht alleen nog even te checken of alles goed staat en kun je meteen op opslaan klikken.
Nu moet ik telkens "geen investering" aanvinken.
#7
Is dit ook de plek voor "feature requests".
Ik ben net begonnen met het gebruik van Acumulus en dat bevalt al prima.
Wel heb ik nog een suggestie.
Ik had in een keer heel veel bijlages naar de mailbox gestuurd.

Het zou ideaal zijn om dan in het "verwerk mutatie" scherm op het "Bijlagen" tabblad een zoekfunctie te hebben die in de bestandsnaam zoekt zodat hij sneller te vinden is. Vaak weet je wel kenmerken uit de transactie.

Nog mooier zou zijn als dit een smart filter op basis van de tekst in het afschrift zou zijn die automatisch zoekt (en dat je dat ook uit kunt vinken).