Acumulus Forum

Voor leden en niet-leden (openbaar) => Nieuwe functionaliteiten => Topic gestart door: Bert-Jan op 10 september, 2010, 00:41:50

Titel: Controleer het emailadres voordat je mailt vanuit Acumulus
Bericht door: Bert-Jan op 10 september, 2010, 00:41:50
Er komen nog wel wat mailtjes terug bij onze server van verzonden facturen uit Acumulus met als mededeling dat het email-adres niet bestaat.

Ik zoek naar een oplossing om deze automatisch naar de afzender te sturen maar nu doe ik het nog handmatig  :(

iemand@hormail.com
iemand@gmal.com

gaat natuurlijk niet goed.
Titel: Re: Controleer het emailadres voordat je mailt vanuit Acumulus
Bericht door: arjand op 01 december, 2017, 14:40:37
Volgens mij is dit nog steeds niet aangepast. Ik kom er net achter dat een klant niet 3 maanden mijn mailtjes negeert, maar ze gewoon niet krijgt vanwege een typfout. Willen jullie een melding geven als een email niet aankomt?
Titel: Re: Controleer het emailadres voordat je mailt vanuit Acumulus
Bericht door: Guido op 06 december, 2017, 10:43:19
Beste Arjand, dit probleem is jaren geleden al aangepakt. Kun je een berichtje sturen naar de klantenservice@acumulus.nl met wat meer informatie? Jouw contractcode en de factuur die je verstuurd hebt. Ik duik dan graag even in de logbestanden van de mailservers om te zien wat er precies speelt.

- Guido
Titel: Re: Controleer het emailadres voordat je mailt vanuit Acumulus
Bericht door: Ton Elings op 23 augustus, 2018, 15:53:56
Ik gebruik een zeer simpele en hufterproof methode om email adressen te controleren:

Ik voer alle gegevens van een nieuwe relatie in. Vervolgens stuur ik een mail vanuit Acumulus om deze gegevens te laten controleren, met het verzoek om de mail te beantwoordern voor de controle van het email adres.