Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen-menuCitaat van: Joel PlasIk heb MultiSafepay in een aantal webshops geïntegreerd, en in theorie en technisch werkt het allemaal heel goed, maar in de praktijk blijkt de vereiste voor gebruikers (jouw klanten) om zich eerst aan te moeten melden vaak een stap te veel.Hoi Joel,
CiteerDe stad is nooit af!
Citaat van: JorisCitaat van: Bert-JanCitaat van: JorisIs het misschien makkelijk om vanuit het menu waar je een factuur opstelt, het aantal uur vanuit je registratie van desbetreffende klant en activiteit kunt selecteren?
Dit scheelt mij wat invoerwerk.
Groet,
Joris
Mmm, volgens mij moet je dan nog steeds in een soort menu aangeven welk dossier je wilt lezen en over welke periode. Of zie het het verkeerd?
Eigenlijk dacht ik inderdaad dat je dan een dossier selecteert, met de daarbij behorende producten/activiteiten.
Overigens lijkt het mij ook makkelijk om met een soort van checkboxjes verschillende producten/activiteiten te kunnen selecteren om een overzicht te exporteren. Nu doe ik dat namelijk door met de statussen \'afgerond\' en \'gepland\' te sjoemelen om zo de desbetreffende activiteiten binnen een .rtf bestandje te krijgen.
Citaat van: DJVOZou inderdaad makkelijk zijn, mag ik er een vraag aan toevoegen of het een mogelijkheid zou zijn om op de urenregistratie een direct-mail functie te plaatsen? Op die manier kan ik mijn registratie effectiever benutten door geplande werkzaamheden etc gemakkelijk door te kunnen mailen aan mijn debiteuren.
Citaat van: JorisIs het misschien makkelijk om vanuit het menu waar je een factuur opstelt, het aantal uur vanuit je registratie van desbetreffende klant en activiteit kunt selecteren?
Dit scheelt mij wat invoerwerk.
Groet,
Joris