Goedendag,
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe de huidige voorraad beheer functie werkt? Ik kon dit niet vinden in de handleiding ed. Wat gebeurd er exact als ik bijvoorbeeld een grote partij goederen inkoop, deze inkoop wordt natuurlijk geboekt als zakelijke uitgave (inkopen voorraad).
Nu wil ik de voorraad gaan bijhouden, en dan zie ik dat als ik een artikel met bijvoorbeeld 150 stuks opwaardeert en een positief bedrag achter komt.
En wat moet ik invullen bij omschrijving?
Laatste vraag ik zie zie bij bij facturatie het veld facturen van leveranciers. Hoe werkt dit eigenlijk? Dit zijn volgens mij enkel facturen die via de bank import zichtbaar zijn. Of kan ik ergens facturen eerder al inboeken na het ontvangen er van?
Groetjes,
Jammer, niemand?
Ik weet zelf niet precies hoe deze functie werkt.
De vraag heb ik nu uitgezet bij de technische mannen van Acumulus. ;)
Kunnen we een belafspraak maken om hier samen doorheen te lopen?
Hallo, Wat mij betreft wel, Hoe en wanneer?
Zullen we dat via email regelen?
klantenservice@acumulus.nl
Prima, doen we. Ik stuur zo een mail.
Bedankt,