Acumulus Forum

Voor leden en niet-leden (openbaar) => Webkoppelingen => Topic gestart door: Jessika op 03 juni, 2021, 11:34:46

Titel: Foutmelding Woocommerce - Acumulus - API
Bericht door: Jessika op 03 juni, 2021, 11:34:46
Hallo Bert-Jan en anderen,

Ik heb al een jaar of zes een kleine webshop via Woocommerce en gebruik Acumulus. Facturen komen na afhandeling van de bestelling automatisch in Acumulus. Werkte allemaal prima en heel fijn en prima, totdat...ik vorige week een nieuwe laptop in gebruik nam. Bij afhandeling van een order krijg ik nu de volgende melding per email, en de factuur komt niet meer in Acumulus.

<error><code>403 Forbidden</code><codetag>RAEFXIL07</codetag><message>Verificatie niet gelukt. Geen toegang</message></error>

Er gaat ergens iets mis met de API ofzo. Ik heb al zolang niks met de instellingen gedaan dat ik echt niet meer weet wat ik nu moet doen en waar, en via de handleidingen kom ik er ook niet uit. De foutcode gaf ook geen resultaat bij zoeken op het forum. Wie kan me verder helpen?

Info: laptop met Windows 10, Firefox als browser, Woocommerce versie 3.8.1.
Titel: Re: Foutmelding Woocommerce - Acumulus - API
Bericht door: Guido op 03 juni, 2021, 11:40:58
De foutcode wijst op een probleem met de inlogcodes. De combinatie van contractcode+gebruikersnaam+wachtwoord zoals ingevoerd in de instellingen van de WooCommerce-plugin is niet juist.

Kan het zijn dat je het wachtwoord veranderd hebt om toegang te krijgen op je nieuwe laptop?
Probeer eens in Acumulus via: Beheer -> Gebruikers de gebruiker die je in de instellingen van de webwinkel hebt ingevoerd van een nieuw wachtwoord te voorzien. Werk vervolgens dit wachtwoord ook bij in de instellingen van de WooCommerce-plugin.

Gr,
Guido.