Hallo Gast

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - raroos

Pagina's: [1]
1
Nieuwe functionaliteiten / Re: Facturen en bonnen scannen en inlezen
« Gepost op: 12 september, 2018, 16:15:01 »
Misschien heb ik dan de verkeerde werkwijze.

Nu importeer ik credit card, en mijn bankafschrift.

Dan ga ik ze dus na lopen en voor elke transactie moet ik dus de bon gaan zoeken, zover ik weet moet ik toch een bon hebben?  Ik moet deze bon dan in Evernote van te behandelen naar behandeld zetten. Daarna ook de boeking verwerken. Mocht de belastingdienst ooit komen controleren dan kan ik alle bonnen , die in een bak zitten voor een jaar gaan koppelen aan een transactie, ik hoop dus dat ze maar niet komen.

Waarom kan ik niet gewoon een bon of factuur naar Acumulus sturen, of foto maken met een app, zodat ze altijd gewoon in het systeem zitten? Waarom kan Acumulus dan niet proberen velden automatisch in te vullen op basis van OCR? En al een voorstel doen voor een koppeling met een bank of credit card transactie?

Waarom kan Acumulus mij niet signeleren via email of app dat er facturen zijn die overdatum zij?

Waarom kan Acumulus niet automatisch mijn BTW invullen bij de belastingdienst?

Natuurlijk kun je zeggen dat het allemaal niet veel werk is, correct. Het zijn geen dagen per maand, maar als ik kijk wat andere pakketen kunnen/doen dan vind ik de uren die ik hier aan besteed toch duren ure. Die besteed ik liever aan het ondernemen, en klanten helpen of nadenken hoe ik klanten kan helpen.

Het argumenet wat ik hier vaak hoor dat het toch some fout gaat, of dat stabiliteit belangrijker is vind ik gewoon geen geldig argument. Het een sluit het ander niet uit. Waarom kunnen wij als gebruikers niet stemmen op nieuwe features? Via UserVote of iets dergelijks? Bert geeft aan dat Acumulus wel innovatief is, dan heb ik daar de communicatie over gemist of gebruik ik die features niet.

Uiteindelijk kan het zeker zijn dat ik andere features zoek, en dat is OK. Ik ben altijd tevreden geweest en voor bepaalde gebruikersgroepen is dit een goed product. Ik merk gewoon, dat ik zelf iets anders zoek. Zullen we het daar maar op houden :)

2
Nieuwe functionaliteiten / Re: Facturen en bonnen scannen en inlezen
« Gepost op: 12 september, 2018, 14:46:23 »
Dus 60% gaat het wel goed... dus vaker wel dan niet.. dan zou ik toch zeggen om serieus naar deze feature te kijken?

Ik merk toch een zekere terughoudens bij innovativiteite bij Acumulus.

Automisch importeren kan nog steeds niet, als argument lees ik dan dat het vaak fout gaat. Nu zit ik elke maand bonnetjes te koppelen in Evernote aan bonnen, waarom niet gewoon dit in Acumulus doen? De ruimte die je hebt voor documenten is 100mb, dat is toch niet meer van deze tijd.

De mobiele app is niet, en de user interface zelf vind ik persoonlijk vrij verouderd. Misschien is dat smaak maar mogelijkheid tot sneltoetsen is er ook niet. Er wordt dan gezegd dat stabiliteit voor user interface gaat, jammer want volgens mij sluit het een het andere absoluut niet uit.

Natuurlijk ben ik vrij om naar een ander pakket te gaan (Wat ik ook ga doen per 1 januari) maar ik vind dit op zich jammer. Maar voor mij is het actief door ontwikkelen van een product en dus ook innoveren belangrijk. Dat mis ik helaas bij Acumulus. Het uitbreiden van import profielen vind ik niet vallen onder innovatie.


3
Nieuwe functionaliteiten / Notificatie bij overschrijden betalingtermijn
« Gepost op: 02 maart, 2017, 08:44:48 »
Is het niet mogelijk om een email te krijgen wanneer er facture over de betalingstermijn gaan?


(Nog een use case waarom koppeling met Zapier handig zou zijn, dan zou je dit helemaal aan de gebruiker kunnen overlaten (https://forum.acumulus.nl/index.php/topic,6107.0.html;) )


4
Nieuwe functionaliteiten / Re: Zapier?
« Gepost op: 13 februari, 2017, 23:15:55 »
Jammer, en dat is precies de use case die ik heb. Ik krijg registratie binnen voor een cursus en wil dan graag automatisch al een (concept) factuur maken. Daarnaast wil ik ook graag bijvoorbeeld automatisch relaties aanmaken als men zich inschrijft voor een cursus/workshop. Ik wil bijvoorbeeld ook graag een reminder aanmaken in Evernote als ik een factuur verzend.

Ik denk dat ik zo nog wel een paar use cases kan verzinnen.De kracht van Zapier is ook dat iedereen zijn eigen use-cases kan verzinnen en dat je zo ver kunt gaan als je wilt. Het is juist niet meer nodig dat je als leverancier use-cases verzint, dat doen de klanten zelf.

Mocht het toch ooit komen, ik bied me graag aan als beta tester.

5
Nieuwe functionaliteiten / Zapier?
« Gepost op: 12 februari, 2017, 09:55:13 »
Dag,

Zijn er plannen of is het een idee om Acumulus te ontsluiten via zapier? Dit zou namelijk vrij eenvoudig een gigantische set van koppelingen mogelijk maken.

Gr.
Ralph

Pagina's: [1]