Hoofdmenu
-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Topics - Gastgebruiker

#1
Goedendag,

Ik heb mijzelf zojuist geregistreerd om het volgende te vragen :
Ik heb/ben een eenmanszaak met een niet al te grote administratie, waarbij eigenlijk geen problemen zijn met het gebruik van Acumulus.

Echter zit ik met het volgende, onlangs heb ik bij 1 van mijn leveranciers een bestelling gedaan voor wat (elektronica) onderdelen, zodat ik de reparatie kan uitvoeren voor mijn klant.
Tijdens deze bestelling schoot mij binnen dat ik bij deze leverancier nog een krediet had openstaan ( vanwege voorgaande bestellingen waarbij helaas het product defect bleek ) Destijds nooit een retour boeking mogen ontvangen, was dit zelf ook helemaal ontschoten.
Na contact gezocht te hebben met de leverancier bleek er inderdaad nog een bedraag open te staan wat zij verzuimd hadden terug te storten.
Nu was het wel mogelijk om de huidige bestelling gewoon te verwerken en dat zou verrekend worden met het openstaande tegoed.

Nu is mijn vraag hoe dit in mijn administratie te verwerken..
Ik heb de factuur van de laatste bestelling ontvangen, echter geen betalingsbewijs ( rekeningoverzicht )
Destijds ( juli 2012 ) de betaalde facturen ingeboekt en verwerkt ( gezien ik ook de betalingen had gedaan ).

Alvast vriendelijk bedankt als iemand mij enig advies kan geven.