Ik wilde vragen over acumulus module van opencart. Ik wil dit gaan
laten instaleren zodat de facturen automatisch worden geboekt in acumulus.
Ik heb in acumulus 4 rekeningen. Worden de facturen dan wel in de juiste
rekening geboekt?
Ik maak me hier zorgen om of dit goed gaat. En 1 voor 1 kost het veel tijd en energie om in te voeren, hoor graag van jullie
Met vriendelijke groet,
Songul
Als het goed is kun je in de koppeling aangeven op welke rekening alles geboekt moet worden.
Guido.
Bedankt voor je reactie Guido,
Ik vindt het jammer dat het naar één rekening overgeboekt kan worden want ik heb meerdere rekeningen.
Hoop dat dit in de toekomst ook kan .
Bedankt voor de snelle reactie.
MVGR Songul
Hoesjes Boetiek :)
Kun je niet de verkopen op rekening A doorzetten baar Acumulus, en dan de rekening in de module op B zetten om de verkopen op B door te zetten?
Beste Bert Jan
Ik kan niet helemaal volgen wat je bedoelt, maar de module werkt als volgt. Via de instellingen geef je aan welke tegenrekening (bankrekening, kas, etc) voor de facturen in Acumulus gebruikt dient te worden. Je kunt hier een rekening opgeven, dus alles wat we verkopen via de webshop wordt deze rekening voor gedebiteerd. Dit betekent dat in ons geval verkopen via ideal, paypal, op rekening, etc. allen geboekt worden op de rekening die we hebben ingesteld. We zullen dus nadat de boekingen zijn overgezet opnieuw in Acumulus de facturen die via een andere dan de standaard ingestelde rekening zijn betaald handmatig moeten wijzigen.
Groet,
Songul
OK. Ik ken Opencart en de module onvoldoende om hier goed in te adviseren. :-[
Vraagje aan Neshmedia: kunnen de klanten hun orders selecteren voordat deze worden doorgezet naar Acumulus?
@Hoesjesboetiek
Dit is mogelijk.
In de algemene instellingen kun je een rekening selecteren.
Na het selecteren van bijv. een Paypal-rekening, zullen facturen na een statuswijziging doorgezet worden naar Acumulus.
Pas hierna in de algemene instellingen het rekening weer aan.
Facturen waar nu de status van wordt gewijzigd, zullen op de laatst geselecteerde rekening worden geboekt. Dit kun je onbeperkt doen.
Mocht je er niet uitkomen, mail ons dan @ acumulus(@)neshmedia.com zodat we je verder kunnen helpen.