Acumulus Forum

Voor leden en niet-leden (openbaar) => Nieuwe functionaliteiten => Topic gestart door: Marc op 20 januari, 2014, 13:53:16

Titel: Resolved - Inloggen Mobiel
Bericht door: Marc op 20 januari, 2014, 13:53:16
Ik zou hem graag willen gebruiken, maar ik krijg een melding bij het inloggen dat mijn inlog gegevens niet kloppen.
En ik weet 100% zeker dat die goed zijn, ik kan er namelijk wel mee op de desktop versie.
Titel: Re: Resolved - Inloggen Mobiel
Bericht door: Guido op 20 januari, 2014, 13:57:05
Vreemd, en niet handig. Kan het zijn dat je de inloggegevens copy-paste? Ik zie steeds vaker dat er een extra spatie meegestuurd wordt. Wellicht kun je nog proberen om een extra gebruiker aan te maken op de desktop-versie en met deze gebruiker op de mobiele site in te loggen.

Gr,
Guido
Titel: Re: Resolved - Inloggen Mobiel
Bericht door: Marc op 20 januari, 2014, 14:17:22
Ik heb de gegevens volledig opnieuw ingetypt.
Ik heb een ander gebruiker aangemaakt en alle rollen uitgeprobeerd. Maar het werkt niet.
Titel: Re: Resolved - Inloggen Mobiel
Bericht door: Guido op 20 januari, 2014, 14:21:13
Dat is vreemd. Ik kan hier met diverse (test-)accounts gewoon inloggen op https://m.acumulus.nl/ . Werkt de mobiele website wel op je desktop? Misschien dat je telefoon iets vreemd doet door bijvoorbeeld het eerste character standaard als hoofdletter door te geven.
Titel: Re: Resolved - Inloggen Mobiel
Bericht door: Marc op 20 januari, 2014, 14:29:50
Ik heb het met mijn telefoon (iphone) op zowel safari als chrome, op de ipad, en op de pc met ie11 en chrome en firefox. Niets werkt.
Help ik besta niet. :D
Titel: Re: Resolved - Inloggen Mobiel
Bericht door: Guido op 20 januari, 2014, 14:37:18
ik heb je even een PM gestuurd.

Guido
Titel: Re: Resolved - Inloggen Mobiel
Bericht door: Guido op 20 januari, 2014, 16:42:35
Excuses voor het ongemak. Een ampersand (&) in een gebruikersnaam of wachtwoord is niet toegestaan voor de mobiele versie.