De webserver had een kapotte harddisk en begon traag te worden.
We zijn versneld overgestapt naar de nieuwe webservers die Guido nog maar enkele dagen geleden had geïnstalleerd.
Eigenlijk wilden we rustiger overstappen maar nu moest het opeens heel snel.
Als mensen nu nog problemen hebben met inloggen, komt dat omdat er geprobeerd wordt verbinding te maken met de oude server. Probeer dan eens een andere browser.
Met een andere browser lukt het nu om in te loggen. Heb de computer al even opnieuw opgestart maar op chrome (mijn standaardbrowser) lukt het nog niet. Is het een kwestie van geduld hebben of moet ik nog iets ondernemen?
Normaal log ik in via Chrome, omdat dit niet lukt heb ik het geprobeerd via i.e. en ook via mijn iPad met chrome en safari. Echter kom ik nog steeds niet ingelogd.
https://support.google.com/chrome/answer/95582?hl=nl
Bedankt, het is gelukt!
Bovenstaande gedaan, maar kan toch nog niet inloggen.
Graag u advies.
Andere browser proberen.
Had ik al gedaan, ook beiden browsers geleegd...
Andere computer even proberen?
Andere PC geprobeerd en verschillende browser met browser gegevens gewist, maar geen resultaat. Blijf melding krijgen "inlog niet gelukt"
Stuur even een mailtje met je contractnummer naar klantenservice@acumulus.nl
Dan stuur ik nieuwe inlogcodes.
Voldaan
Was mijn mail aangekomen met mijn contractnummer?
Vanmiddag zijn nieuwe codes gestuurd. Wel een ander emailadres.
Alles gelukt. Bedankt.
Tip voor Chromegebruikers. Als het inloggen niet via het 'gewone' venster lukt, maak dan gebruik van het incognito-venster.
Incognito-mode is niet nodig.
Chrome gaat wat onhandig met de cookies overweg door deze te koppelen aan onze oude server-ips/fingerprints.
Dit is in Chrome als volgt te herstellen:
-> Settings
-> Show advanced settings
-> Privacy -> Content Settings
-> All cookies and site data
-> Vul "sielsystems" in in het invoerveld.
-> Verwijder de gevonden cookies.
-> Herstart de browser.