Main Menu

Recent posts

Nieuwe functionaliteiten / Re: Koppeling met knab
Last post by Lissa - 02 October, 2023, 08:59:37
Hoi Guido,

Ik werk met de Profit First methode, dan heb je niet 1 hoofdrekening, maar in de basis 5 en soms nog iets meer en onder deze hoofdrekeningen nog weer diverse spaarrekeningen. ;-)
Ik heb er gisteravond 5 of 6 gekoppeld waarvan ik denk dat ik profijt ga hebben van de koppeling en test het de komende tijd weer even goed uit.
Last post by Guido - 02 October, 2023, 07:50:20
Als de tegenrekening vermeld wordt, en je enkel tussen een hoofdrekening en de spaarrekeningen boekt kun je het met 1 koppeling van 2.95 af.
Last post by Lissa - 01 October, 2023, 20:20:44
Hoi Guido,

Ik heb het vanavond getest en hoera....de tegenrekeningen worden nu wel getoond bij de koppeling met KNAB :-)
Nu alleen even kijken hoeveel rekeningen ik ga koppelen, 25x 2,95 per maand is wat overdreven natuurlijk. ;-)
Last post by Guido - 01 October, 2023, 17:50:42
Ik neem aan dat er in de transactiegegevens wel een tegenrekening vermeld staat. Ik zou ook een heldere omschrijving toevoegen, dan kan Cecilia het voor je verwerken.
Last post by Lissa - 01 October, 2023, 16:39:55
Hoi Guido,

Ja, maar als er geschoven moet worden naar de spaarrekeningen vanuit 1 rekening dan moet je wel kunnen zien om welke spaarrekening het gaat en dat is dus het hele probleem. ;-)
Maar als dit nu nog niet werkt dan vrees ik dat PSD2 helemaal geen toekomst heeft.
Last post by Guido - 01 October, 2023, 16:35:14
Of spaarrekeningen al door KNAB ondersteund worden weet ik niet. Dat ligt bij KNAB zelf. Ik weet dat er bijvoorbeeld voor ASN-spaarrekeningen geen ondersteuning is. Als je niet tussen de spaarrekeningen onderling gaat schuiven kun je het normaal gesproken met enkel een koppeling op de hoofdrekening af. Scheelt ook weer extra maandelijkse kosten per gekoppelde spaarrekening :)

Bunq komt (voorlopig) niet vermoed ik. Ik heb navraag gedaan bij 3 PSD2-ingegrators en ze geven alle drie aan dat ze er voorlopig (o.a. om technische redenen) niet aan beginnen.
Last post by Lissa - 01 October, 2023, 12:06:31
Weet iemand of bij de bankkoppeling met KNAB inmiddels de spaarrekeningen herkend worden.
Toen ik het voorheen testte bleven de velden van de spaarrekeningen leeg en dat is niet hand wanner je zoals ik en velen met mij met meerdere spaarrekeningen werkt.

En wanneer komt de koppeling met Bunq er aan? Ik heb een klant die heel graag zijn rekeningen wil gaan koppelen.
Speciale onderwerpen / Re: inrichting werkruimte
Last post by Bert-Jan - 28 September, 2023, 17:38:09
Als het niet aftrekbaar is, kan de btw in veel gevallen wel worden afgetrokken.

Daar heeft Acumulus een speciale boeking voor:

Ik wil de inventariskosten voor de inrichting van mijn thuiswerkplek invoeren.
Webkoppelingen / Re: Versie 8 Acumulus plugin v...
Last post by erwin-burorader - 22 September, 2023, 09:36:14
Dit versterkt mijn vermoeden dat het  een mod_security probleem op de server is. Bespreek het probleem dus met je hoster.
Webkoppelingen / Re: Versie 8 Acumulus plugin v...
Last post by info@winkel-ondergoed.nl - 21 September, 2023, 20:15:53
Bedankt voor je reactie.
Ik heb het op een andere omgeving geprobeerd en daar lukt het inderdaad wel, dus het heeft met mijn omgeving te maken op wat voor manier dan ook.

Nog 1 vraag. wat gebeurd er precies zodra ik op instelling opslaan druk?

De error is op pagina: https://huisjeboompjeboefje.nl/wp-admin/admin.php?page=acumulus_settings, maar als ik rechtsteeks naar deze url ga, dan is dat geen probleem. ik vermoed dus dat er iets fout gaat in de tijd tussen opslaan drukken de pagina zelf.

Alvast bedankt weer.