Acumulus Forum

Voor leden en niet-leden (openbaar) => Speciale onderwerpen => Topic gestart door: Mac op 01 maart, 2014, 18:33:29

Titel: Bureaustoel etc bij werkruimte huurwoning
Bericht door: Mac op 01 maart, 2014, 18:33:29
Ik heb als zzp'er een huurwoning met daarin een kamer als werkruimte. Ik weet dat ik deze niet mag opgeven als aftrekkosten voor de winst, maar ik mag volgens mij wel een aantal zaken de BTW terugvorderen toch? Bureaustoel, behang, bureau etc?
Hoe boek ik deze kosten in Acumulus? Ze zijn wel betaald van de zakelijke rekening, maar als ik ze als zakelijke kosten opgeven worden ze ook afgetrokken van de winst?
Titel: Re: Bureaustoel etc bij werkruimte huurwoning
Bericht door: Mac op 01 maart, 2014, 20:34:42
Volgens mij heb ik het al gevonden bij speciale boekingen. Weet iemand welke kosten ik wel en niet af mag trekken voor een werkkamer in huurwoning? Zonder eigen opgang.