Hoofdmenu
-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Topics - d.stift

#1
Goedemiddag,

Op dit moment boek ik uren in dossiers van Acumulus. Overzicht van de openstaande uren houdt ik bij via Overzichten -> Uren registratie.
Om te factureren ga ik naar het betreffende dossier, selecteer de uren en druk op "Maak factuur".

De factuur wordt keurig geboekt, echter wordt niet automatisch de factuur gekoppeld aan de uren, waardoor het lijkt of deze niet gefactureerd zijn. Erg foutgevoelig dus nu als vergeten wordt de factuur te koppelen via "Met geselecteerd -> factuurnummer"

Ik heb dit voorgelegd aan de heren van Acumulus, echter is dit nu niet mogelijk om te koppelen. Daarom wil ik graag weten of meer mensen hier tegenaan lopen om zo gezamenlijk nogmaals deze wens uit te spreken.

Alvast bedankt!
#2
Even voorstellen:

DiSiS-IT is een jong en dynamisch bedrijf welke zich richt op het MKB. Wij begrijpen dat u als klant eigen wensen heeft m.b.t. de IT.
Wij helpen u graag verder om samen tot de beste oplossing te komen, welke perfect aansluit op de werking van uw bedrijf.

Tevens helpen wij graag startende ondernemers aan een vliegende start op IT gebied. Wij verzorgen een totaaloplossing waarmee u direct aan de slag kunt.

Veel bedrijven waar een eerste contact wordt gelegd geven o.a. aan:
- Geen grip te hebben op hun IT, het lijkt vaker tegen te werken dan dat het iets oplevert.
- Hoge uitgaven om de storingen op te lossen, evenals geen inzicht in uitgaven IT (budget)
- Een IT partner missen welke meedenkt in de bedrijfsprocessen en hierop inspeelt
- Zich zorgen maken over de beveiliging van hun gegevens
- Behoefte hebben aan snelle communicatie en adequate oplossingen, tijd is immers geld
- Overal gebruik willen maken van hun IT diensten
- Een partner die de zorg uit handen neemt

Herkend u zich in bovenstaande situatie, of kent u ondernemers die zich hierin bevinden?
Neem dan vrijblijvend contact op met DiSiS-IT. Onze contactgegevens kunt u vinden op http://www.disis-it.nl

Wat kunnen wij voor u betekenen?
- Wij monitoren uw omgeving 24x7, zodat storingen direct worden opgemerkt en niet escaleren
- Abonnementen voor ondersteuning en onderhoud van uw systeem, geen onverwachte uitgaven
- Inzicht in de IT omgeving, en planning van budgetten
- Een persoonlijk klantportaal
- Directe communicatie via telefoon, mail en hulp op afstand
- en nog veel meer!

Wij hopen u graag binnenkort te mogen verwelkomen als klant van DiSiS-IT.

Met vriendelijke groet,
Dennis Stift
IT Specialist