Hallo Gast

Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Webkoppelingen / Re: American Express nieuw CSV formaat
« Laatste bericht door Notorious Gepost op 28 november, 2021, 10:47:08 »
Het werkt inderdaad weer. Bedankt!
2
« Laatste bericht door Guido Gepost op 28 november, 2021, 10:35:42 »
Met de meest recente update van het importprofiel zou het probleem nu verholpen moeten zijn.
3
Nieuwe functionaliteiten / Re: Koppeling met knab
« Laatste bericht door Guido Gepost op 26 november, 2021, 16:26:38 »
Ik heb mijn rekening gekoppeld en de mutaties van KNAB komen nu automatisch binnen :) Maar...... interne overboekingen zijn niet volledig. Als ik een boeking van mijn zakelijke spaarrekening naar betaalrekening heb, dan staat de tegenrekening niet gevuld. Daardoor wordt deze ook niet automatisch verwerkt.

Als ik de mutaties naar CSV exporteer en importeer in de 'Saldo mutaties', dan heb ik wel een tegenrekening.

Kan dit gemeld / opgelost worden ajb.

Kun je via klantenservice@acumulus.nl een balletje opgooien aub? In theorie zou het probleem eerder deze maand door Unifiedpost opgelost moeten zijn voor recente transacties, maar als de tegenrekening nog steeds ontbreekt dan heb ik o.a. contractcodes en ibannummers nodig om de case aan te vullen. Het probleem schijnt verstopt te zitten in het onderliggende type dat KNAB aan de rekening toewijst.
4
Nieuwe functionaliteiten / Re: Koppeling met knab
« Laatste bericht door ivor72 Gepost op 26 november, 2021, 15:29:53 »
Ik heb mijn rekening gekoppeld en de mutaties van KNAB komen nu automatisch binnen :) Maar...... interne overboekingen zijn niet volledig. Als ik een boeking van mijn zakelijke spaarrekening naar betaalrekening heb, dan staat de tegenrekening niet gevuld. Daardoor wordt deze ook niet automatisch verwerkt.

Als ik de mutaties naar CSV exporteer en importeer in de 'Saldo mutaties', dan heb ik wel een tegenrekening.

Kan dit gemeld / opgelost worden ajb.
5
Speciale onderwerpen / Re: Vorig jaar besteld en betaald, dit jaar gekregen
« Laatste bericht door johkunst Gepost op 26 november, 2021, 14:18:17 »
Bedankt voor de info. Het is mij helemaal duidelijk nu. 'k Weet wat me te doen staat...

met vriendelijke groet

Johan
6
« Laatste bericht door Annalies Janssens Gepost op 26 november, 2021, 07:52:16 »
Je eerdere aanname is inderdaad gelukkig onjuist  8)
De investeringsaftrek is in basis 28% van de investering en de toe te passen aftrek is beperkt tot het betaalde bedrag.

Dus wanneer je het bedrag van het investeringsaftrek betaalt, dan is dat aftrekbaar in 2021.
7
« Laatste bericht door johkunst Gepost op 25 november, 2021, 19:19:34 »
Hallo Annalies

Hallo Annalies

Bedankt voor de reactie. Nog even voor de duidelijkheid

Ik begrijp uit je antwoord dat als wij in dit jaar nog een betaling doen gelijk aan de hoogte van de te verwachte investeringsaftrek (in je rekenvoorbeeld 28% van € 40000,-= € 11200,-)  we gebruik kunnen maken van de volledige investeringsaftrek.
Op basis van de info uit het artikel van de belastingdienst nam ik aan dat slechts 28% van de in het jaar van investering gedane betaling, voor de investeringsaftrek in aanmerking zou komen.

Mijn aanname is dus niet juist veronderstel en hoop ik ?

In afwachting van reactie

Johan
8
Nieuws, wet- & regelgeving / Re: Belastingvraag over aangifte US LLC
« Laatste bericht door martini Gepost op 22 november, 2021, 15:47:24 »
Thanks Bert-Jan, ik ga even verder zoeken. Heb jij misschien tips waar ik het beste informatie hierover kan inwinnen?
9
« Laatste bericht door Notorious Gepost op 22 november, 2021, 11:23:45 »
Ik hoor graag wanneer het probleem opgelost is. Momenteel wordt mijn bestand gedeeltelijk goedgekeurd.
10
« Laatste bericht door Guido Gepost op 21 november, 2021, 11:23:32 »
Dat was ons nog niet opgevallen. Zou je een onbewerkt csv-bestand naar klantenservice@acumulus.nl willen sturen zodat we het import-profiel kunnen updaten?
Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 10