Acumulus Forum

Voor leden en niet-leden (openbaar) => Nieuwe functionaliteiten => Topic gestart door: Marije Weterings op 29 oktober, 2009, 16:08:22

Titel: Documenten koppelen aan relaties
Bericht door: Marije Weterings op 29 oktober, 2009, 16:08:22
Zoals ik nu werk, voer ik mijn relaties in Acumulus, zodat ik hen kan factureren of de betalingen kan noteren die ik aan hen heb gedaan. Maar ik moet in een ander pakket mijn relaties nog een keer invoeren, (Alexion Relatie Manager) omdat die de brieven kan aanmaken die ik naar klanten stuur. Maar eigenlijk, als ik een factuur aanmaak in Acumulus, zou ik daar graag een opdrachtbevestiging van willen maken naar mijn klant, zodat ik alles in 1 pakket kan bijhouden en niet steeds moet switchen. Kom dit nog een keer in de toekomst of zit dit er reeds in?

Groetjes,
Marije
Titel: Documenten koppelen aan relaties
Bericht door: Bert-Jan op 29 oktober, 2009, 16:31:39
Klinkt als een goed idee. Ik denk dan aan de mogelijkheid om direct een leeg document te openen in Word, waar de adresgegevens reeds staan weergegeven.

Ook zou het mooi zijn als je een mailing kunt maken.
Titel: Documenten koppelen aan relaties
Bericht door: Marije Weterings op 29 oktober, 2009, 16:48:40
in feite gebeurt het al, met de facturen, maar dat zelfde zou kunnen gebeuren met in mijn geval opdrachtenbevestiging of standaard brieven.
Titel: Re: Documenten koppelen aan relaties
Bericht door: Guido op 07 december, 2017, 13:24:17
Je kunt nu vanuit de relatie-kaart een (relatie-specifiek)document toevoegen. Deze is dan eventueel beschikbaar voor latere correspondentie met deze relatie.