Hoofdmenu
-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - Stefan V

#1
Nieuwe functionaliteiten / Re: Zapier?
10 maart, 2024, 11:54:26
Tja, ik ben bang dat we geen reactie meer hoeven te verwachten.
Voor mij ook de reden om over te gaan stappen naar een ander pakket, want aan ontwikkeling wordt bijna niks meer gedaan als het gaat om feature requests etc.
#2
Nieuwe functionaliteiten / Re: Zapier?
16 oktober, 2023, 20:44:37
Ik Ga hier ook maar weer eens een slinger aan dit topic geven.
Vooral omdat de laatste reactie van @bert of @Guido al 5 jaar terug is?

Er zijn meerdere openstaande feature request waar gewoon niet op geantwoord wordt.
We snappen echt wel dat het ontwikkelen van acumulus en bepaalde functie veel tijd kost, maar geef dan op ze minst een antwoord of een status. Want "nee" is ook een antwoord. Nu blijven we lange tijd met onduidelijkheid zitten.
#3
Volgens mij is deze functie nog steeds niet beschikbaar toch? Of zie ik het nou over het hoofd ergens? Ik zou deze functie nog steeds erg graag zien worden toegevoegd...
#4
Goed nieuws! ben benieuwd wat ze hiermee gaan doen...
#5
En inmiddels ook al bijna 1,5 jaar verder zonder reactie
Een ZEER gewenste functie!!!

Kan hier een update over komen?
#6
Nieuwe functionaliteiten / Re: Zapier?
08 augustus, 2021, 09:57:09
+1 voor deze functie

Wel jammer dat een nieuwe reactie van @bert-jan of @guido al bijna 2 jaar uitblijven
#7
Ah ok,

Maar als ik nu naar dat overzicht kijk en ik kies de optie 'heel jaar' staat er bij mij 0,00 drempelbedrag van de 10.000 nog niet bereikt.
Terwijl er al wel facturen naar buitenlandse particulieren zijn. Of hoeven we pas te gaan tellen vanaf 1 juli? en telt tot die tijd (dus het eerste half jaar) nog de oude wetgeving?
#8
Citaat van: Bert-Jan op 19 maart, 2021, 21:23:07

En kan het Acumulkus pakket een melding geven zodra de EUR 10.000 grens gepasseerd is?

Dat willen we nu gaan inbouwen in het overzicht Verkopen.


Hoe staat het hiermee? of heb ik ergens een aankondiging gemist?
#9
Nogmaals +1!!!
#10
Absoluut +1 voor deze functie
En als we dan toch bezig zijn, HTML opmaak voor de hele mail zou helemaal top zijn...
#11
Webkoppelingen / Re: Facturen in WooCommerce
04 november, 2018, 21:58:52
Als het gaat om interesse ze ik bij deze +1
Zou heel makkelijk zijn als de klanten zelf de factuur kunnen downloaden via "mijn account"
#13
Tot nu toe werkt het perfect bij mij, en ik ben er in ieder geval heel blij mee
#14
GOED BEZIG!

Je wilt niet weten hoe blij ik hiermee ben en hoeveel irritatie mij dit gaat schelen!
#15
Ik ben ook wel benieuwd naar dat wat Jochem hierboven heeft gezegd
#16
Jep... hij werkt nu naar behoren!!!
Super, ik ben er blij mee! :D
#17
Nu doet hij het wel als ik er op klik, echter krijg ik nu eerst een nieuw leeg safari scherm en wordt dan de factuur gedownload...
#18
Er gebeurt gewoon helemaal niks als ik klik.
Heb mijn browser al opnieuw gestart, zonder resultaat (safari, macOS)

HEt werkt pas als ik rechtermuis knop en dan kies voor download gekoppeld bestand...?
#19
Thnx... ik zie nu wel een icoontje, alleen gebeurt er nog niks als ik er op klik...?
#20
Dat snap ik, maar dan heb ik in ieder geval met 1 klik vanuit de lijst de mogelijkheid om te dowloaden
Dat is sneller dan elke boeking moeten opzoeken en vanuit daar aanklikken
Voor mij zou het dus echt een verbetering zijn!
#21
En als je het in dit scherm op dezelfde manier implementeert als je nu in het relatiescherm hebt gedaan?
#22
Nee ik script niet tegen de API want daar heb ik de kennis niet voor...
Ik heb een appje voor mijn mac gebouwd die automatisch de facturen als bijlage uit de mail download en in de juiste map zet

Allebei programmeren maar totaal andere koek ;)
#23
En als je het in dit scherm op dezelfde manier implementeert als je nu in het relatiescherm hebt gedaan?

Waarvoor ik het nodig heb, aan het einde van een kwartaal sla ik alle verzonden facturen nogmaals los per stuk op
De meeste heb ik al per mail en hiervoor heb ik een script dat ze dan al automatisch gedownload zijn...
Echter hier missen soms nog wel eens een paar facturen (tussen de 10 tot 100), deze haal in dan op via dit scherm
omdat in dit scherm alle facturen mooi op nummer gesorteerd zijn en dus snel gevonden kunnen worden.

#24
Maar het scherm waar ik het over had? is dat ook mogelijk?
Ik bedoel dus in overzichten en dan verzonden facturen naar klanten.

HEt gaat mij er vooral om dat ik op een snelle en makkelijke manier meerdere facturen in PDF wil kunnen downloaden zonder meteen 5 klikken per factuur te moeten doen
#25
Het kan aan mij liggen natuurlijk, maar ik zie de betreffende knop (nog) niet?
Waar heb je hem neergezet?
#26
Ik zou dit ook een fijne feature vinden.
Soms is het handig om aan de hand van betaal gedrag (nieuwe) afspraken te maken met de klant.
Als dit in 1 overzicht komt is dit alleen maar makkelijk
#27
Onder het kopje verzonden facturen naar klanten (debiteuren) kan je alle verzonden facturen zien
Hierbij heb je de mogelijkheid om meerdere facturen te downloaden naar word, hier gaat echter alle opmaak verloren en kan je dien niet echt meer gebruiken. Is het mogelijk dat hier ook de optie komt om de geselecteerde facturen naar PDF te downloaden?
#28
Wat zijn de vragen? ik importeer regelmatig vanuit onder andere china, dus wie weet kan ik je helpen
#29
Dat is niet helemaal waar Han
Als je je toetsenbord op US style zet dan werkt het Euro teken via [alt]+[2] niet meer
en er zijn nog wel een paar andere toetsen en combinaties die niet meer werken...
Vandaar de app die ik aanraad
#30
RDissel

Voor de Mac is het heel simpel, gebruik het gratis programmatje "KARABINER" daarmee kan je softwarematig de functie van de toets veranderen in een punt
#31
De tip die guido hier geeft werkt inderdaad perfect
Ik had ook altijd ruzie met die punt/komma en de meldingen bij een foute invoer

heb nu sinds 4 maanden een toetsenbord met nummerriek deel en het werk perfect, en heb die melding niet meer gehad
#32
Ik heb een reparatiebedrijf waarin ik veel klanten maar eens in de zoveel tijd langs krijg
Om het overzicht in het scherm van facturen te bewaren en relaties daar makkelijker terug te vinden zet ik ze op inactief als ze een tijd niet geweest zijn.
Dit gaat meestal met 50 tot 100 tegelijk

Ik doe dit voornamelijk omdat er een aantal achternamen nogal veel voorkomen in mijn regio
En het wordt anders zo verwarrend als je 3 keer een meneer L. Visser in je lijst hebt staan ;)
#33
Toch maar weer een Bumb...

Wat is de status van deze implementatie?
#34
Wat is inmiddels de status van deze feature aanvraag?
#35
Top... we horen het wel
#36
Bumb omhoog...

hoe staat het met deze functie?
#37
Ik bumb dit topic even...

inmiddels zijn we een aantal jaar verder en is deze functie er voor zover mij bekend nog niet???
Ik zou deze functie erg graag zien om het inactief maken van relaties sneller te maken...
Nu ben ik met soms wel 50 relaties echt een paar minuten bezig om de lijst inactief te maken, dit moet toch echt sneller kunnen middels selecties oid?
#38
Hier werkt de koppeling nog helemaal naar behoren.
#39
Wederom sla je de spijker KEIHARD op zijn kop...
#40
Ah, cool

Dan wacht ik nog even rustig af, bedankt voor je snelle reactie Erwin.
#41
Is hier al een oplossing voor?

op dit moment moet ik elke relatie in belgie nog handmatig het land erin zitten wat soms best wat werk kost.
#42
Gefeliciteerd mannen (en dames!)

De grote ham vraag blijft alleen natuurlijk wel, doen jullie je eigen boekhouding ook in acumulus?
#43
nee, ik heb inmiddels gekeken, het ligt niet in de sjablonen.

Het ligt eraan dat de koppeling wel de landcode invult (voor BTW afhandeling etc)
maar niet het land zelf, er zou dus denk ik nog een extra regel in invoiceadd.php toegevoegd moeten worden.
Ik denk op regel 74 aan:     $this->addEmpty($result, 'country', $order->billing_country);
maar ik weet het niet zeker, aangezien ik de API van acumulus niet ken en dus niet weet of 'country' klopt in dit geval.
#44
Webkoppelingen / Fout met land in woocommerce
10 maart, 2015, 12:02:46
Als ik een bestelling uit belgie krijg via mijn webshop wordt er ook keurig een factuur gemaakt
alle gegevens worden overgenomen en in de relatie bij acumulus wordt ook de landcode aangepast naar Belgie

Echter komt het woord belgie niet op de factuur te staan, omdat dit niet is ingevuld bij het kopje land naast plaats bij de relatie gegevens in acumulus.
Ik krijg dus facturen die eruit zien alsof ze naar een NL adres gestuurd zijn, maar dan met een plaats in belgie
Kan ik ergens hier iets aan doen (behalve met de hand het land toevoegen)
Dus iets in de code aanpassen zodat dit wel werkt?
#45
same here, als je erop klikt gebeurt er niks
#46
Echter nog steeds zou het fijn zijn als dit als extra keuze erbij komt in de factuur sjablonen.
#47
Inmiddels weer 2 maanden verder...
Kan hier iets mee gedaan worden, ik zou dit zo'n welkome aanpassing vinden.
Dit maakt offertes voor klanten (gewone consumenten) veel overzichtelijker
#48
Nieuwe functionaliteiten / Nieuwe EU-btw regeling
03 december, 2014, 10:17:30
Hallo Guido

Om welke belastingspelregels gaat het dan specifiek? ben ik wel even benieuwd naar?
Sorry voor off-topic
#49
Kan hier iets mee gedaan worden?
Guido? kan jij dit oppakken? lijkt me niet een hele zware aanpassing.
#50
Absoluut +1

Hier wacht ik al te lang op, dit maakt offertes voor klanten zo veel overzichtelijker
En daarnaast is dit volgens mij ook gewoon de berekening zoals die hoort te zijn

Prijs/eenheid    BTW-%    Aantal    Subtotaal
100                  21            1            121

Kunnen guido en of bert-jan hier eens naar kijken?