Hoofdmenu
-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - JePraktijkOnline

#1
Vraag & aanbod / Veilig videochatten conform AVG
17 maart, 2020, 18:27:06
Beste mede-Acumulusgebruikers,

Het coronavirus legt ons land voor een groot deel lam. Er wordt geadviseerd zo min mogelijk sociale contacten te hebben en zeker op 1,5 meter afstand. Dat werkt ook door in veel praktijken en ook bedrijven. Een oplossing die in deze dagen door onze klanten (vrijgevestigde psychologen,diëtisten,logopedisten,coaches enz) wordt gebruikt is videochat. Als privacy geen issue is kan dat natuurlijk met "gratis" oplossingen zoals Skype en WhatsApp. Is het belangrijk voor het contact dat hier wel de AVG wordt gevolgd is onze videochatoplossing misschien iets.
Dit is een hele simpele één op één oplossing waarbij niets hoeft te worden geïnstalleerd.
Je logt in op de videochatportal en stuurt de client/klant een linkje naar de pagina waar hij een instructie kan lezen en wachten tot jij beschikbaar bent. Hij klikt op dat moment op een knop en de videochat start.
Dit is ook te koppelen aan de eigen website als dat wenselijk is.

Voor ondernemingen bieden wij dit aan voor 50 eenmalig en 14,95 per maand per gebruiker. Voor praktijken of organisaties die niet BTW-plichtig zijn is dit inclusief BTW.

Meer info is te vinden op https://clientenlogin.nl/videochat/

Met vragen schroom niet ons te bellen of te mailen, dit zien wij als ons kleine steentje bijdragen om het land nog een beetje in de lucht te houden.

Met vriendelijke groet,
Denis de Vries

denis@clientenlogin.nl
024-2403446



#2
Citaat van: Penning op 09 april, 2016, 21:56:47Ik wil graag volledig in de cloud werken, ook wat betreft bonnetjes en facturen.
Dat is m.i. ook prima mogelijk, alleen dan niet in 1 programma. Waarschijnlijk sla je je documenten toch al ergens op. Ik heb dat in een Dropboxmap voor mijn administratie. Daar staat een map betaalde facturen in, waar ik alle gescande bonnen in plaats met de datum van betaling als voorloopnummer en dan de omschrijving. Dat doe ik voor alle documenten.
Naast dat daarmee het acumulus-"probleem" is opgelost, heb ik bij onverhoopte controle van de belastingdienst ook alles netjes in 1 map geordend.  En nog eentje... mocht ik toch ooit besluiten met een ander pakket te gaan werken heb ik dit ook nog steeds netjes geordend.

EN wie weet gaan de mensen van Acumulus nog wel eens met een Dropbox-koppeling werken, dan is het meteen opgelost. De concullega's doen dit namelijk ook al.
#4
Ik heb een tankpas bij, die tot voor kort geen automatische incasso kende, dus betaalde ik de factuur handmatig. Nu is de automatische incassering gestart, maar heeft men een factuur die ik al handmatig had betaald en geboekt toch geincasseerd, maar daarna wel weer terugbetaald.

ik maak gebruik van de best practice zoals in de handleiding beschreven staat, dus autokosten boeken via een interne overboeking naar een speciaal daarvoor gecreeerde rekening Autokosten BTW.
Hoe boek ik nu deze laatste onterecht incassering en de daarop volgende terugbetaling van Q8, gewoon net zoals de andere tankkosten tot dan toe?

Alvast dank voor het meedenken.
#5
Hallo Yvette en Annalies,

Dank voor jullie snelle reactie. Volgens mij snap ik het!  :D
Ik ga het zakelijk betalen en dan prive afboeken via de Acumulusmethode.

Fijne zondag nog!
Denis de Vries
#6
Hallo Annalies,

Dankjewel, bijna helemaal helder!

Maar mag ik dan nog wel:
- tankpas gebruiken die van mijn zakelijke rekening wordt betaald?
- kosten voor onderhoud van mijn zakelijke rekening betalen?


vriendelijke groet,
Denis de Vries
#7
Situatie: zakelijk gebruik priveauto.

Tot een paar maanden terug hield ik in opdracht van mijn toenmalige boekhouder braaf een volledige rittenregistratie bij (dus met begin- en eindstanden per rit).
Nu sprak ik gisteren een ondernemer die mij vertelde dat hij alleen beginstand per 1-1 en eindstand per 31-12 bijhield, en daarnaast alleen zijn zakelijke ritten, zonder exacte tellerstanden.

Kan ik echt van die rompslomp af of moet ik weer braaf blijven invullen?
#8

Online profilering
In deze tijd is het belang van een goede online zichtbaarheid voor een zorgpraktijk steeds groter. Het internet staat 24/7 open, dus kun je ook 24/7 gevonden worden. Maar dan moet je wel zorgen dat het goed is. Wij willen je daarbij helpen. Dit door het leveren van een passende praktijkwebsites, een Facebook-pagina, een Twitterprofiel en een digitale nieuwsbrief.

Meer service voor je cliënt
Jouw cliënt verwacht steeds meer van je, ook online. En niet alleen dat je er bent, maar ook dat je bereikbaar bent. Net als andere dienstverleners, maar liefst ook dat de behandeling doorgaat. Alleen ben jij niet 24/7 beschikbaar. Daarvoor hebben wij samen met een aantal zorgprofessionals en cliënten de JPO Clientenlogin ontwikkeld. Dit is een online toepassing waarmee je (beveiligd) berichten kunt uitwisselen met je cliënten, bestanden kunt delen (denk aan huiswerk, testen,filmpjes e.d.) en hem ene online dagboek bij kunt laten houden. Binnenkort komen daar testen en videochat bij, andere nieuwe functionaliteiten ontwikkelen op verzoek van de bestaande klanten (dat zou jij dus ook kunnen zijn). Nieuwe functies kosten overigens net als bij Acumulus niets extra's

Pakketaanbieding:
Wij bieden de Acumulus-gebruikers een speciale pakketaanbieding aan waarin we alle bovenstaande producten aanbieden, dus
- een praktijkwebsite
- facebookpagina
- een twitterprofiel
- jouw eigen digitale nieuwsbrief
- de JPO Clientenlogin.
Allemaal inclusief instructie en support.
Dat voor 595,- (normaliter 1370,00) en 19,95 per maand (normaal 39,95). Alles inclusief BTW, het abonnement is na een half jaar elke maand opzegbaar.

Aanmelden kan op http://www.jepraktijkonline.nl/pakketaanbieding.

Vragen? Meer weten? Bel ons, mail ons, Skype ons, Tweet ons... enz
Tel.: 024-2403446
Mail: info@jepraktijkonline.nl
SKy: JePraktijkOnline
TW: @JePraktijk
FB: http://www.facebook.com/jepraktijkonline

Wij helpen praktijken met digitalisering op het gebied van sociale media en eHealth. Alle (wij zijn met zijn drieen) teamleden van Je Praktijk Online komen zelf uit de zorg, en geloven dat de inzet van moderne middelen de zorg kan helpen verbeteren.