Hallo Gast

Recente berichten

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
31
Speciale onderwerpen / Re: inrichting werkruimte
« Laatste bericht door Karin Stijger Gepost op 27 juni, 2023, 16:03:36 »
Goedemiddag,

Men moet eerst controleren of men deze kosten wel mag aftrekken, dit kunt u op de site van de belastingdienst cheken (zie hierbij link meegestuurd):
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/ondernemers/content/zijn-kosten-voor-de-werkruimte-in-mijn-woning-aftrekbaar

Mag je het aftrekken, dan kan je de kosten bv onder kostensoort kantoorbenodigdheden boeken.

Met vriendelijke groeten,

Karin Stijger
32
Speciale onderwerpen / inrichting werkruimte
« Laatste bericht door Foto-Angelssky Gepost op 27 juni, 2023, 15:55:43 »
We hebben onlangs een huis gekocht.

Als fotografe ga ik een deel van de garage als studio-ruimte gebruiken en een kleine slaapkamer als pc-kamer.

De kosten voor inrichting (bureau, behang, vloer, verf, etc) kan ik die onder huisvestiging boeken? Of onder een andere categorie?

Alvast bedankt Claudia
33
Nieuwe functionaliteiten / Acumulus via SPF toestemming geven om namens eigen domein te versturen.
« Laatste bericht door Guido Gepost op 27 juni, 2023, 12:28:30 »
Aan de opmaak/slablonen is een tabblad toegevoegd om SPF in te stellen. Dit ondersteunt de uitgaande email op basis van een eigen domein.

Hiermee wordt het mogelijk om(na een DNS-update), vanaf het eigen e-mailadres te verzenden. Wanneer dit juist is ingesteld hoeft Acumulus niet langer From: adres@domein.nl te herschrijven naar adres=domein.nl@via.sielsystems.nl.

In het tabblad van het sjabloon staat uitgelegd hoe dit geactiveerd kan worden.
34
Nieuwe functionaliteiten / Re: inkoopnummer vermelden op factuur
« Laatste bericht door Guido Gepost op 26 juni, 2023, 19:16:09 »
Dus het lijkt mij geen gek idee om een dergelijk veld configureerbaar en opvraagbaar te maken.

Dat is het ook niet, en de toelichting of uitgebreide toelichting zou hier meer dan voldoende houvast moeten geven. Dit veld wordt meegenomen in de zoekopdrachten.
35
« Laatste bericht door iceeyz Gepost op 26 juni, 2023, 19:12:38 »
Dat is niet heel bijzonder als je bedenkt dat grotere bedrijven of sommige overheden facturen (alleen) verwerken tegenover inkooporders, waarbij facturen tegen inkoopnummers gematcht worden, en daarom dat nummer op een factuur vermeld moet worden.

Ik kan me voorstellen dat het snel terugzoeken van facturen behorend bij een bepaald PO-nummer handig is, bijv. om te bepalen of de inkooporder al volledig verbruikt is. Dus het lijkt mij geen gek idee om een dergelijk veld configureerbaar en opvraagbaar te maken.
36
« Laatste bericht door Guido Gepost op 20 juni, 2023, 20:55:25 »
Een inkoopnummer op een verkoopfactuur? Dat is wel bijzonder.

Als je het echt wilt kun je dit het beste kwijt in de toelichting, uitgebreide toelichting(pijltje achter toelichting), of als tekst in/tussen de factuurregels.
37
Nieuwe functionaliteiten / inkoopnummer vermelden op factuur
« Laatste bericht door Folkert Gepost op 20 juni, 2023, 20:19:42 »
Naast het factuurnummer dat automatisch doornummert moet ik veelvuldig een inkoopnummer kwijt op mijn factuur.

Dat inkoopnummer is op elke factuur anders.

Hoe kan ik dit mogelijk maken. Niet op een sjabloon dat is vast.

Zou het graag in de buurt van het btw-nummer van de klant willen

Wie kan mij uit de brand helpen?

gr Folkert
39
Webkoppelingen / Re: facturen uitprinten
« Laatste bericht door Guido Gepost op 20 juni, 2023, 18:58:34 »
Het lijkt er op dat het een Wordpress website is. Hiervoor is WooCommerce beschikbaar. Voor WooCommerce is er een Acumulus plugin beschikbaar die je het backend van de website kunt installeren. In de instellingen van de plugin zit vervolgens een optie om de facturen direct naar de ontvangers te versturen.
40
Webkoppelingen / facturen uitprinten
« Laatste bericht door SSM Gepost op 20 juni, 2023, 12:17:43 »
Hi, Wij hebben een website waar oefenexamens gemaakt kunnen worden (toetsjekennis.nl) maar we willen dat de facturen automatisch gemaild worden naar onze gebruikers. Enig idee hoe we dat werkend krijgen?
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10