Hallo Gast

Recente berichten

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]
91
Nieuwe functionaliteiten / Re: Zapier?
« Laatste bericht door SaskiaSmit Gepost op 17 januari, 2023, 19:31:10 »
@Ronald en anderen,

Ja ook ik wil gerust betalen voor goedwerkende koppelingen. Ik zou een gat in de lucht springen als er een zapier koppeling komt. Het zou het geautomatiseerde zakelijk leven zoveel makkelijker maken.
92
« Laatste bericht door Lissa Gepost op 17 januari, 2023, 13:39:11 »
@Ronald,

Ja, er zijn veel prachtige rechtstreekse koppelingen.
Af en toe verdwijnt er eentje, zoals de Payt koppeling.
Maar ook het kunnen koppelen via Zapier aan bijvoorbeeld Mailblue, Mailchimp etc. zou fijn zijn zodat we ook een nog beter gebruik kunnen maken van de Siel shop.

En wat je zegt over sponsoring, ik ben bereid te betalen voor goedwerkende koppelingen zoals de bankkoppeling (werkt volgens mij voor KNAB nog niet goed), Zapier maar bijvoorbeeld ook voor de koppelingen met webshops zoals WooCommerce.
Als dat zorg voor sneller en effectiever werken dan bespaart dat uiteindelijk weer tijd en geld. :-)
93
« Laatste bericht door Ronald Jagt Gepost op 17 januari, 2023, 13:16:35 »
Toch nog maar eens een slinger geven aan dit topic.
Ik zie dat er voor verschillende software-pakketten al koppelingen zijn gemaakt: https://github.com/orgs/SIELOnline/repositories

Ik houd van rechtstreekse koppelingen, maar in dit geval zou je met een Zapier koppeling in theorie met 5500+ pakketten in 1x een koppeling kunnen maken...daar is ook wat voor te zeggen.
Er komen dagelijks interessante SAAS programma's bij die bijna allemaal als eerste een Zapier koppeling bieden om te voorkomen dat je elke software individueel moet programmeren.

Kunnen @bert-jan of @BuroRader daar nog eens een licht over schijnen?!

@iedereen: als er sponsoring voor nodig is zouden we ook kunnen kijken of we dat met meer gebruikers kunnen dragen. Misschien een poll houden voor de behoefte?
94
Webkoppelingen / Re: Buitenlandse btw instellen in uw webshop
« Laatste bericht door G2G Gepost op 13 januari, 2023, 13:07:29 »
Ter info:
De in het document eerst genoemde plugin ( WooCommerce EU BTW Assistent (meest gebruikt, ook voor het testen van onze plugin).) is "end of life" en wordt niet meer verder ontwikkeld/onderhouden.
De ontwikkelaar verwijst naar de 2e optie (EU/UK VAT Compliance Assistant for WooCommerce) als een goede vervanger.
95
Speciale onderwerpen / Re: Factuur voor meerdere cc's
« Laatste bericht door Teet van Talen Gepost op 10 januari, 2023, 17:17:19 »
Dus met een cc kan het niet, begrijp ik. Dat had ik eigenlijk liever gehad, maar zo zal het ook wel goed komen.
Hartelijk dank. ;D
96
Speciale onderwerpen / Re: Factuur voor meerdere cc's
« Laatste bericht door Bert-Jan Gepost op 10 januari, 2023, 07:35:36 »
Je kunt meerdere emailadressen (ca 4) invoeren door deze te scheiden met een komma.
97
Speciale onderwerpen / Factuur voor meerdere cc's
« Laatste bericht door Teet van Talen Gepost op 10 januari, 2023, 01:07:11 »
Ik heb verschillende klanten waarvoor ik bij de facturering meerdere personen in de cc moet zetten. Ik zie echter alleen een mogelijkheid tot een bcc aan mezelf. Zie ik over het hoofd hoe ik meerdere personen in een zichtbare cc kan zetten of bestaat deze mogelijkheid niet? En als deze er niet is, kan dat dan misschien worden aangepast?
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!
98
Nieuws, wet- & regelgeving / Re: VOF Verkopen aan BV - Fiscale gevolgen - notaris nodig?
« Laatste bericht door Leander63 Gepost op 04 januari, 2023, 17:04:16 »
Ik zou hier toch een fiscalist of accountant bij halen. De uitreding en toetreding dienen formeel vastgelegd te worden alsook de waardebepaling.

Ok, kreeg wat tegenstrijdige berichten, vandaar. Bedankt voor de info!
99
Nieuws, wet- & regelgeving / Re: VOF Verkopen aan BV - Fiscale gevolgen - notaris nodig?
« Laatste bericht door Bert-Jan Gepost op 04 januari, 2023, 16:48:23 »
Ik zou hier toch een fiscalist of accountant bij halen. De uitreding en toetreding dienen formeel vastgelegd te worden alsook de waardebepaling.
100
Nieuwe functionaliteiten / Re: Preview emails om zakelijke kosten makkelijker in te boeken
« Laatste bericht door Guido Gepost op 04 januari, 2023, 16:39:03 »
In het overzicht van de e-mails in Acumulus staat een open envelopje bij elke email. Als je daar op klikt verschijnt in platte tekst de originele email.

Als je de bijlage niet wilt downloaden maar direct wilt openen dan kun je dit het makkelijkst in de instellingen van je browser aanpassen. Een poosje geleden is bij veel browsers na een update dit gedrag aangepast naar direct downloaden in plaats van openen.
Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]