Korte vraag waar ik het antwoord niet direct op vind.
Ik gebruik Opencart welke automatisch koppelt aan acumulus, Erg handig en scheelt mij uren aan werk.
Echter blijkt er in de koppeling / instellingen niet meteen duidelijk gemaakt te worden wanneer een levering buiten NL is.
Het komt wel eens voor dat ik aan Belgiƫ en Duitsland verkoop.
Ik dacht dit achteraf aan te passen bij deze facturen maar dat kan ik ook nergens doen zover ik kon vinden?
Deze facturen handmatig opnieuw inboeken is ook niet echt een optie dan kan ik 4 uur bezig zijn voor 1 factuur in sommige gevallen.(50 artikelen uit de webshop besteld)
zie ik iets over het hoofd?
Het klinkt alsof de plugin niet goed vaststelt wat het land van afname is. Is dit binnen de bestelling in OC wel bekend? Welke versie van OC en de plugin gebruik je momenteel?
Acumulus module 3.6.3 (API: 3.8.0-dev) voor OpenCart 2.0.1.1.
Vermeldt aub deze gegevens bij een supportverzoek.
ik zie ook dat het land verdwijnt bij het overnemen naar acumulus.
In de verzend tool (sendcloud) is alles wel gewoon bekend en ook in opencart is alles bekend.
Er is een en ander verbeterd in v3.6.4 van de koppeling. Voornamelijk met betrekking tot de landcodering. Zou je de laatste versie van de koppeling even willen proberen?
https://forum.acumulus.nl/index.php/topic,4150.0.html
Hallo Guido,
Ben er nog eens doorheen gelopen.
Alles in acumulus lijkt goed te staan.
Op blad 2 staat duidelijk: Buitenland binnen de EU, GB - verenigd koninkrijk.
Maar bij de btw aangifte vind ik deze niet terug onder de kop 3 levering aan landen binnen / buiten de EU.
gaat er ergens anders nog wat mis?
Ik zou je graag wat contractspecifieke vragen willen stellen om uit te zoeken wat er speelt. Zou je even een email hierover kunnen sturen naar de klantenservice@acumulus.nl ?
heb een mail gestuurd.
on it :)