Hoofdmenu
-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - d.stift

#1
Nieuwe functionaliteiten / Re: PAKBON
28 juli, 2013, 17:04:04
Citaat van: Guido op 28 juli, 2013, 16:57:21
De datum is die van print en staat op de pakbon vermeld. De layout wordt overgenomen van de layout welke gekozen is voor de bijbehorende factuur. De layout heb je daarmee grotendeels zelf onder controle. De "checked" kolom is bedoeld om per artikelregel een krabbeltje of vinkje te zetten. Handig als meerdere mensen orderpicking zouden moeten doen. Uiteraard ben je vrij om zelf nog de hele hap met een grande finale stempel af te tekenen ;)

Ik begrijp dat er gevallen zullen zijn waarbij men eea net even anders zou willen. Echter met deze pakbon probeer ik een zon groot mogelijk publiek te helpen.

Dat klinkt fantastisch! Ik ben er erg content mee en ik denk velen met mij. Bedankt voor al het werk wat hierin is gaan zitten. Ik wacht met spanning de release af!
En voor nu nog maar even van de zon genieten :)
#2
Nieuwe functionaliteiten / Re: PAKBON
28 juli, 2013, 16:48:03
Citaat van: Guido op 28 juli, 2013, 16:44:37
Ter illustratie:

Als dit de factuur is: https://api.sielsystems.nl/acumulus/stable/invoices/invoice_get_pdf.php?token=01234567890abcdef01234567890abcd

Dan zou dit de bijbehorende pakbon worden: https://api.sielsystems.nl/acumulus/stable/delivery/packing_slip_get_pdf.php?token=01234567890abcdef01234567890abcd

Let wel, ik verwacht het pas ergens volgende week te kunnen releasen ;)

Feedback altijd welkom.

Guido

Ten eerste moet ik zeggen dat ik de layout echt heel mooi vind, die ga ik onthouden!
Eerste dat mij opvalt is dat er geen afteken mogelijkheid en datum veld is. Is dit nog mogelijk om toe te voegen?
#3
Nieuwe functionaliteiten / Re: PAKBON
28 juli, 2013, 16:27:15
Citaat van: Guido op 28 juli, 2013, 16:24:16
Ik ben er mee bezig en het is zelfs al bijna klaar. Echter het warme weer heeft voor een beetje vertraging gezorgd. Ik hoop het over een weekje oid klaar te hebben.

Het gaat om een eenvoudige variant welke alleen beschikbaar is voor een bestaande factuur.
Gr,
Guido

Super bedankt Guido! uiteraard lekker even van het weer genieten, ben al blij dat er zicht is op deze functie  :D
#4
Goedemiddag,

Op dit moment boek ik uren in dossiers van Acumulus. Overzicht van de openstaande uren houdt ik bij via Overzichten -> Uren registratie.
Om te factureren ga ik naar het betreffende dossier, selecteer de uren en druk op "Maak factuur".

De factuur wordt keurig geboekt, echter wordt niet automatisch de factuur gekoppeld aan de uren, waardoor het lijkt of deze niet gefactureerd zijn. Erg foutgevoelig dus nu als vergeten wordt de factuur te koppelen via "Met geselecteerd -> factuurnummer"

Ik heb dit voorgelegd aan de heren van Acumulus, echter is dit nu niet mogelijk om te koppelen. Daarom wil ik graag weten of meer mensen hier tegenaan lopen om zo gezamenlijk nogmaals deze wens uit te spreken.

Alvast bedankt!
#5
Nieuwe functionaliteiten / Re: PAKBON
28 juli, 2013, 13:59:15
Ook ik ben nog op zoek naar de mogelijkheid een pakbon te maken. Ik lees hier dat enkelen een pakbon maken vanuit Word d.m.v. de Offerte.
Kan iemand mij een voorbeeld sturen hoe dit wordt gedaan? Alvast bedankt.
#6
Even voorstellen:

DiSiS-IT is een jong en dynamisch bedrijf welke zich richt op het MKB. Wij begrijpen dat u als klant eigen wensen heeft m.b.t. de IT.
Wij helpen u graag verder om samen tot de beste oplossing te komen, welke perfect aansluit op de werking van uw bedrijf.

Tevens helpen wij graag startende ondernemers aan een vliegende start op IT gebied. Wij verzorgen een totaaloplossing waarmee u direct aan de slag kunt.

Veel bedrijven waar een eerste contact wordt gelegd geven o.a. aan:
- Geen grip te hebben op hun IT, het lijkt vaker tegen te werken dan dat het iets oplevert.
- Hoge uitgaven om de storingen op te lossen, evenals geen inzicht in uitgaven IT (budget)
- Een IT partner missen welke meedenkt in de bedrijfsprocessen en hierop inspeelt
- Zich zorgen maken over de beveiliging van hun gegevens
- Behoefte hebben aan snelle communicatie en adequate oplossingen, tijd is immers geld
- Overal gebruik willen maken van hun IT diensten
- Een partner die de zorg uit handen neemt

Herkend u zich in bovenstaande situatie, of kent u ondernemers die zich hierin bevinden?
Neem dan vrijblijvend contact op met DiSiS-IT. Onze contactgegevens kunt u vinden op http://www.disis-it.nl

Wat kunnen wij voor u betekenen?
- Wij monitoren uw omgeving 24x7, zodat storingen direct worden opgemerkt en niet escaleren
- Abonnementen voor ondersteuning en onderhoud van uw systeem, geen onverwachte uitgaven
- Inzicht in de IT omgeving, en planning van budgetten
- Een persoonlijk klantportaal
- Directe communicatie via telefoon, mail en hulp op afstand
- en nog veel meer!

Wij hopen u graag binnenkort te mogen verwelkomen als klant van DiSiS-IT.

Met vriendelijke groet,
Dennis Stift
IT Specialist