Hoofdmenu

Punt of Komma in boekingen

Gestart door Power2Play, 09 maart, 2011, 19:40:48

Vorige topic - Volgende topic

Power2Play

Hallo,

Is het ook mogelijk dat Acumulus geen foutmelding geeft wanneer je een komma ipv een punt gebruikt bij een boeking.
Als ik nu per abuis een komma gebruik, blijft er een pop-up komen. Ik moet dan eerst een vinkje aanklikken, zodat de melding niet nogmaals verschijnt.

Is het ook mogelijk dat je beide zou kunnen gebruiken, punt of komma?


Gr.
Michael

Bert-Jan

Volgens mij kun je deze melding niet uitvinken. Je moet deze wel elke keer wegklikken als deze uppopt.

Ik wil nog weleens een keer kijken of ik de komma automatisch laat omzetten in een punt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Power2Play

Hallo Bert-Jan,

Je moet idd elke keer deze melding wegklikken.
Het zou mooi zijn als een komma automatisch een punt zou worden.
Echter is dit in de reguliere tekstvelden wellicht niet wenselijk.

Gr.
Michael