Hallo,
Ik krijg de nieuwe Api koppeling tussen acumulus maar niet aan het werken. Ik heb hem al 3x volgens de beschrijving opnieuw ingesteld, maar ik krijg hem niet werkend. Iemand tips?
Heb je de oude koppeling verwijderd en een nieuwe aangemaakt?
De oude verwijderen is echt niet nodig. Krijg je per email een foutmelding van de koppeling?
Als je er niet uit komt dan kijk ik graag even naar de setup als je wilt. Stuur dan aub jouw contractcode en het nummer van de koppeling-configuratie naar klantenservice@acumulus.nl
- Guido
Guido, ik heb je een mail gestuurd.
Ik vermoed dat de koppeling niets doet omdat de startorder een niet werkelijk bestaande order zou kunnen zijn in de webwinkel. Op basis van deze startorder worden wat andere zaken bepaald waardoor de koppeling stilvalt.
Ben benieuwd of dit het is.
Hij doet het weer, ik had inderdaad een verkeerd ordernummer ingevuld.
Bedankt voor het meedenken.
Yay. Fijn dat het weer werkt!