Hoofdmenu
-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - Michiel

#1
Haj Bert-Jan,

Ben sinds het ter ziele gaan van Windows Phone :'( een heel tevreden Android-gebruiker. En test graag met je mee!
Ik zou met name het maken en bijwerken van dossiers in de app heel fijn vinden. Maar zal zeker ook de boekingsfuncties gaan gebruiken.

Hartelijke groet,
Michiel Hageman
#2
Interessante ontwikkeling, Bert-Jan. Grappig genoeg begint het 'scan en herken' proces in Microsoft Dynamics NAV nu juist een enorm hoge vlucht te nemen. Maar gebruikers hiervan zijn dan met name in het MKB te vinden. Dit zorgt daar al voor een geweldige efficiencyverbetering. Helaas wordt een deel van de efficiency weer teniet gedaan doordat heel veel kleine leveranciers nog steeds ouderwets op papier factureren. Wordt tijd dat die met Acumulus gaan werken 😁

Groet,
Michiel
#3
Nadat je je dossierregels met 'Maak factuur' in een factuur hebt gezet kun je de regels hier eenvoudig zelf opnieuw sorteren. Je ziet voor iedere regel een klein pijltje (één wijst omhoog en één omlaag) waarmee je dat kunt doen. Als alternatief kun je in de regelkaart (wijzigen met het 'pennetje') ook direct het volgnummer aanpassen.   
Weet niet zeker of dit is wat je bedoelt, maar wens je er succes mee!
Gr. Michiel
#4
Dit is voor mij ook een drempeltje. Heb naast mijn uren soms een kilometervergoeding met de klant afgesproken. Daarvoor een standaard product aangemaakt. In het dossier wordt het tarief van het product echter genegeerd, en het dossier-/uurtarief gebruikt.
Is dan altijd opletten dat je in de factuur de prijs per eenheid voor die regel even corrigeert. Niet onoverkomelijk, maar het zou bijzonder plezierig zijn als het standaard producttarief werd gebruikt.

Ik geniet nog iedere dag van die geweldige dossierfunctionaliteit, maar een extra dossier hiervoor aanmaken vind ik omslachtig, en zorgt voor een explosie aan dossiers (ik maak één dossier per klant per week).
We zijn bijna een jaar verder sinds de laatste post, dus wellicht heb je inmiddels ideeën om dit toe te voegen, Bert-Jan? Anders wellicht na je welverdiende zomerreces?  8)
#5
Dat ziet er toch prima uit, je hebt de aanpassingen mooi subtiel gehouden.
Nu het inlogscherm nog  ;)

Groet,
Michiel Hageman