Ik vroeg me af of hier nog iets mee is gedaan.....
Het is in ieder geval een functie die ik zelf wel als heel erg nuttig beschouw. Zeker omdat ik niet dagelijks in Acumulus aan het werk ben.
Ik wil t liefst niet teveel zelf moeten nadenken bij de betalingstermijnen. Wanneer een factuur toevallig al wel betaald is en deze is nog niet geboekt en er wordt dus een herinnering verstuurd, dan is dat te ondervangen door in de mail op te nemen dat wanneer de betaling en deze herinnering elkaar hebben gekruisd, de klant de herinnering als niet verzonden mag beschouwen....
Dus zo'n probleem lijkt me dat nou ook weer niet.
Nu moeten we volgens mij zelf in de gaten houden of een factuur de betalingstermijn overschreden heeft (rode data in overzicht verzonden facturen) , de factuur openen en via de opties een herinnering versturen.
Het is in ieder geval een functie die ik zelf wel als heel erg nuttig beschouw. Zeker omdat ik niet dagelijks in Acumulus aan het werk ben.
Ik wil t liefst niet teveel zelf moeten nadenken bij de betalingstermijnen. Wanneer een factuur toevallig al wel betaald is en deze is nog niet geboekt en er wordt dus een herinnering verstuurd, dan is dat te ondervangen door in de mail op te nemen dat wanneer de betaling en deze herinnering elkaar hebben gekruisd, de klant de herinnering als niet verzonden mag beschouwen....
Dus zo'n probleem lijkt me dat nou ook weer niet.
Nu moeten we volgens mij zelf in de gaten houden of een factuur de betalingstermijn overschreden heeft (rode data in overzicht verzonden facturen) , de factuur openen en via de opties een herinnering versturen.