Natuurlijk begrijp ik dat u geen joomla expert bent.
Maar de joomla-specifieke fouten zijn pas opgetreden na installatie van uw software dat u heeft laten ontwikkelen door neshmedia. Ik heb de door ons doorlopen stappen waarbij we de door nesh media geschreven handleiding hebben aangehouden welke Acumulus heeft gepubliceerd voor haar klanten, zeer gedetailleerd beschreven.
Inmiddels heeft Neshmedia na 3 dagen eindelijk gereageerd en beloofde me 6 dagen geleden om er ZSM naar te kijken...... Inmiddels zijn we 6 dagen verder en heb ik er zeer weinig vertrouwen in. Ons bedrijf heeft acumulus juist aangeschaft vanwege de koppeling met virtuemart en haar mogelijkheden met de margeregeling.
Maar de joomla-specifieke fouten zijn pas opgetreden na installatie van uw software dat u heeft laten ontwikkelen door neshmedia. Ik heb de door ons doorlopen stappen waarbij we de door nesh media geschreven handleiding hebben aangehouden welke Acumulus heeft gepubliceerd voor haar klanten, zeer gedetailleerd beschreven.
Inmiddels heeft Neshmedia na 3 dagen eindelijk gereageerd en beloofde me 6 dagen geleden om er ZSM naar te kijken...... Inmiddels zijn we 6 dagen verder en heb ik er zeer weinig vertrouwen in. Ons bedrijf heeft acumulus juist aangeschaft vanwege de koppeling met virtuemart en haar mogelijkheden met de margeregeling.
Ikzelf denk dat het wel eens zou kunnen liggen aan het feit dat deze tool in een oude versie van vm2 is geschreven en wij de laatste versie van vm2 gebruiken. Maar heb geen specifieke kennis over waar het precies aan ligt en hoe ik dit kan oplossen. Ik hoop eigenlijk dat ik dit probleem simpel kan oplossen door een bestandje te verwijderen, een map terug te zetten, een script/code te vervangen of iets dergelijks, ipv de gehele site te herbouwen. Het gaat tenslotte om een vrij kleine module en plugin welke ik had geïnstalleerd.