Hoofdmenu
-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - RDissel

#1
Ik begrijp daarmee dat je DKIM sleutels gebruikt van Acumulus / Siel?
Vaak kiezen applicaties ervoor om eigen DKIM Selectors te gebruiken of ondersteunen.
Daarvoor moet je binnen je DNS je selectors configureren zoals bijvoorbeeld hier weergegeven wordt:
https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/427-een-dkim-record-instellen/

Een voorbeeld hoe dit proces verloopt binnen Microsoft Office 365 staat hier:
https://learn.microsoft.com/nl-nl/microsoft-365/security/office-365-security/email-authentication-dkim-configure
Google:
https://support.google.com/a/answer/174124?hl=nl

Voor overheid en publieke instellingen is het gebruik van SPF, DKIM en DMARC verplicht (zie forum standaardisatie).
SPF zorgt ervoor dat de verzender controleert kan worden. DKIM zorgt ervoor dat de integriteit van de email controleert kan worden.
DMARC zorgt ervoor dat je een beleid kunt afdwingen over wat er gebeurd als de eerste twee standaarden vallen.
#2
Dit valt een beetje in mijn vakgebied en ik hoop dat DKIM ondersteuning volgt (zo niet, zie dat als feature verzoek).
Meer informatie: https://en.wikipedia.org/wiki/DomainKeys_Identified_Mail
DKIM staat ook op de pas-toe-of-leg-uit lijst van de overheid: https://forumstandaardisatie.nl/open-standaarden/dkim

#3
Dit kan uiteraard via de rapportage knop. Ik heb daarnaast ook al een Excel urenstaat waar dezelfde zaken in staan.
Ik vroeg me af of ze eenvoudig in te voegen zijn in de factuur :)
#4
Beste mensen van Acumulus,
Ik werk via Aculumus projecten om iedere maand een verzamelfactuur te genereren (via de "maak factuur"  knop).
Dit werkt prima maar af en toe vraagt een klant om een gedetailleerde factuur (wat heb ik gedaan, op welke dag).
Nu vul ik deze werkzaamheden al in onder het "Notities" veld van de uren.

Is het mogelijk om deze notities als factuurregel bij te voegen?
Zo niet, zouden jullie het overwegen om dit mogelijk te maken?

Bij voorbaat dank
#5
Hallo beste mensen van Acumulus,
Ik boek behoorlijk wat activiteiten in op specifieke projecten in Acumulus en vroeg me af of de "Product of activiteit toevoegen" knop naar boven kon worden verplaatst.
Nu boek ik een activiteit in, scroll helemaal naar beneden, klik op knop "toevoegen", boek activiteit, scroll naar beneden,etc.

Ik weet dat ik het aantal regels op 10 kan zetten zodat ik niet hoef te scrollen maar dan raak ik het overzicht kwijt...

Edit:
Argh. Nu ik het bericht aan het tikken ben zie ik een "plus"knopje naast het aantal veld.
Deze voegt ook een activiteit toe en staat altijd bovenaan....

Voor het archief dan maar.
#6
Bedankt Stefan,
Ik ga ernaar kijken!
#7
Ik werk toevallig op een MAC deze week en daar is de numerieke punt een komma  ;/
Het is een probleem aan mijn kant waar ik nog aan werk maar ik heb deze week de melding wel 100 keer gezien..

Misschien beter om alleen de "OK" knop uit te schakelen en een rode melding bij de invoer?
Wel iets vriendelijker dan de pop-up.
#8
Grappig, ik open dit forum voor het eerst om juist deze vraag te stellen.
Beschouw mij even als medesupporter voor de automatische koppel functie.
Daarbij zou het natuurlijk helemaal perfect zijn als de uren status wordt bijgewerkt wanneer de factuur betaald is (doe ik nu ook handmatig).