Hallo Bert-Jan en anderen,
Ik heb al een jaar of zes een kleine webshop via Woocommerce en gebruik Acumulus. Facturen komen na afhandeling van de bestelling automatisch in Acumulus. Werkte allemaal prima en heel fijn en prima, totdat...ik vorige week een nieuwe laptop in gebruik nam. Bij afhandeling van een order krijg ik nu de volgende melding per email, en de factuur komt niet meer in Acumulus.
<error><code>403 Forbidden</code><codetag>RAEFXIL07</codetag><message>Verificatie niet gelukt. Geen toegang</message></error>
Er gaat ergens iets mis met de API ofzo. Ik heb al zolang niks met de instellingen gedaan dat ik echt niet meer weet wat ik nu moet doen en waar, en via de handleidingen kom ik er ook niet uit. De foutcode gaf ook geen resultaat bij zoeken op het forum. Wie kan me verder helpen?
Info: laptop met Windows 10, Firefox als browser, Woocommerce versie 3.8.1.
Ik heb al een jaar of zes een kleine webshop via Woocommerce en gebruik Acumulus. Facturen komen na afhandeling van de bestelling automatisch in Acumulus. Werkte allemaal prima en heel fijn en prima, totdat...ik vorige week een nieuwe laptop in gebruik nam. Bij afhandeling van een order krijg ik nu de volgende melding per email, en de factuur komt niet meer in Acumulus.
<error><code>403 Forbidden</code><codetag>RAEFXIL07</codetag><message>Verificatie niet gelukt. Geen toegang</message></error>
Er gaat ergens iets mis met de API ofzo. Ik heb al zolang niks met de instellingen gedaan dat ik echt niet meer weet wat ik nu moet doen en waar, en via de handleidingen kom ik er ook niet uit. De foutcode gaf ook geen resultaat bij zoeken op het forum. Wie kan me verder helpen?
Info: laptop met Windows 10, Firefox als browser, Woocommerce versie 3.8.1.