Als ZZP-er overleg ik in horecagelegenheden. Uitgaven voor koffie en dergelijke kan ik in principe boeken als uitgaven met gebruikmaking van de 73,5%-regeling. Mijn vraag gaat over hoe dat in te voeren in de boekhouding. Moet ik bij meerdere bonnetjes toch gewoon bij elke nieuwe horecagelegenheid een nieuwe leverancier invoeren, en de uitgave op het het bonnetje daaraan koppelen?
PS
Bij de Belastingtelefoon kreeg ik als antwoord dat men op dat soort vragen standaard geen antwoord geeft. Ik kan met zo'n vraag ook niet naar een belastingkantoor. Het enige dat ik met mijn vraag nog zou kunnen doen naar de Belastingdienst is de vraag met een brief schriftelijk voorleggen aan mijn belastingkantoor. Gedoe dus.
Adrie S.
PS
Bij de Belastingtelefoon kreeg ik als antwoord dat men op dat soort vragen standaard geen antwoord geeft. Ik kan met zo'n vraag ook niet naar een belastingkantoor. Het enige dat ik met mijn vraag nog zou kunnen doen naar de Belastingdienst is de vraag met een brief schriftelijk voorleggen aan mijn belastingkantoor. Gedoe dus.
Adrie S.