Beste lezers
Hoe kan ik mijn instellingen het beste afstemmen op Acumulus-gebruik? Voordat ik de koppeling echt ga gebruiken zou ik graag willen weten wat ik ongeveer kan verwachten en hoe ik dat het beste kan instellen:
Hoe kan ik mijn instellingen het beste afstemmen op Acumulus-gebruik? Voordat ik de koppeling echt ga gebruiken zou ik graag willen weten wat ik ongeveer kan verwachten en hoe ik dat het beste kan instellen:
- Ik gebruik een Virtuemart webwinkel en iDEAL via Mollie
- Zodra er een aankoop in de webwinkel is gedaan, zie ik dat dan onmiddellijk terug in Acumulus?
- De Acumulus - Virtuemart plugin werkt op zich, via een batch kan ik verkopen uit het verleden toevoegen aan Acumulus
- Mollie heb ik in Acumulus gekoppeld met de API-key van Mollie, maar bij de URL's 'na betaling' en 'bij verder winkelen' heb ik alleen het domein van de webwinkel ingevuld. Acumulus moet wat mij betreft die routes niet overnemen. Tussen Mollie en Virtuemart zijn die routes voldoende afgedekt. Waarom vraagt Acumulus om die beide URL's?
- Kan Acumulus 'zien' of een betaling via de webwinkel uit bijvoorbeeld Duitsland komt en daardoor vrijgesteld is van BTW?
- Wat gebeurd er als ik per kwartaal mijn (ING-.csv) transactie-bestanden upload naar Acumulus, worden de uitbetalingen door Mollie gesynchroniseerd met de 'ontvangen' betalingen in Acumulus?
- Acumulus hoeft geen facturen te sturen naar webwinkel-klanten, dat doet de webwinkel zelf immers. Moet / kan ik dat nog ergens instellen?