Hoofdmenu
-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - vrdegrot

#2
Volgens mij begrijp ik wel een beetje wat RDissel bedoelde.

Ik ben zeker geen specialist, maar wat Guido aangeeft dat de e-mails met DKIM worden verstuurd, zie ik volgens mij inderdaad terug in mijn DMARC rapport.
DKIM-verificatie slaagt.

Tegelijkertijd zitten wij tussen de verzender (Acumulus) en ontvanger (onze klant).
Daar faalt de DKIM-verificatie.

Dus volgens mij is de afzender te allen tijde goedgekeurd (SPF), maar kan de integriteit van de mail niet te allen tijde worden goedgekeurd (DKIM).



Overigens zou dit voor (WooCommerce) plugin gebruikers misschien kunnen worden voorkomen door de factuur toe te voegen aan de 'bestelling afgerond mail'?
(Lijkt mij een mooie functie en fijn voor de klanten dat ze 1 mail krijgen i.p.v. 2)
#3
Bedankt voor dit artikel! Deze zin is mij niet helemaal duidelijk:

Drempel buitenlandse btw opnieuw instellen in webshop
Zet in de webshop-software op 01-01-2022 "drempel niet gehaald" om omzet onder de drempel met Nederlandse btw te factureren.


Hoe/waar kan ik (Wordpress gebruiker) aangeven dat de drempel niet is gehaald?
Ik zie wel dat de teller uit zichzelf weer op 0 is gezet bij ingang van dit nieuwe kalenderjaar.