1
Webshopkoppelingen / Na retourbetaling in Mollie wijzigt de status naar "in de wacht" in Woocommerce
« Gepost op: 26 februari, 2021, 09:43:05 »
Hoi,
een bestelling zet ik in Woocommerce op "afgerond" voor verzending naar Acumulus . Daar handel ik de zaak af en verzend de factuur en zo. Nou neemt de klant contact op om de bestelling te wijzigen : het moet toch een ander artikel worden en dat leidt tot een terugbetaling. Als ik er voor kies om de retourbetaling via Mollie te doen, dan wijzigt (pas na enige tijd) de status van de bestelling in Woocommerce weer in "in de wacht". Met als gevolg dat een klant weer een bestelbevestiging krijgt als ik de status weer terugzet op "afgerond".
Dit is één voorbeeld maar het gebeurt vaker op (voor mij) geheimzinnige wijze dat de status teruggezet wordt.
Wat zou hier aan de hand kunnen zijn? Is er een derde plugin die de zaak verstoort? Of zit het tussen Woocommerce en Acumulus?
Groeten
Geert
een bestelling zet ik in Woocommerce op "afgerond" voor verzending naar Acumulus . Daar handel ik de zaak af en verzend de factuur en zo. Nou neemt de klant contact op om de bestelling te wijzigen : het moet toch een ander artikel worden en dat leidt tot een terugbetaling. Als ik er voor kies om de retourbetaling via Mollie te doen, dan wijzigt (pas na enige tijd) de status van de bestelling in Woocommerce weer in "in de wacht". Met als gevolg dat een klant weer een bestelbevestiging krijgt als ik de status weer terugzet op "afgerond".
Dit is één voorbeeld maar het gebeurt vaker op (voor mij) geheimzinnige wijze dat de status teruggezet wordt.
Wat zou hier aan de hand kunnen zijn? Is er een derde plugin die de zaak verstoort? Of zit het tussen Woocommerce en Acumulus?
Groeten
Geert