Hallo Gast

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - SKYB Yvette

Pagina's: 1 2 [3] 4
101
Speciale onderwerpen / Re: inkopen AlieExpress
« Gepost op: 08 juli, 2015, 08:17:17 »
Hi,

Geen dank  😀

102
Speciale onderwerpen / Re: inkopen AlieExpress
« Gepost op: 08 juli, 2015, 07:56:17 »
Hi,

Sorry, dan moet ik hem wel toevoegen uiteraard  ;/

https://wiki.acumulus.nl/index.php?page=nieuwe-zakelijke-uitgave


103
Speciale onderwerpen / Re: inkopen AlieExpress
« Gepost op: 07 juli, 2015, 21:29:47 »
Hi,

In de handleiding (zie bijgaande link) wordt bij: Buiten EU, gemeldt hoe hier in Acumulus precies om moet worden gegaan met deze boeking. Vermoedelijk is dat het antwoord wat je zoekt  ;D

104
Speciale onderwerpen / Re: inkopen AlieExpress
« Gepost op: 07 juli, 2015, 15:40:06 »
Hi,

Het zou kunnen dat je achteraf nog een aparte rekening ontvangt voor de te betalen btw. Die kan je dan eventueel alsnog inboeken later. Maar het kan ook zo zijn dat je die rekening niet ontvangt. Gewoon even afwachten dus 😀

105
Speciale onderwerpen / Re: inkopen AlieExpress
« Gepost op: 07 juli, 2015, 08:50:32 »
Hi,

Geen dank. 

Als de aankopen van buiten de EU komen wel.

Zoals ik vermoed :|

106
Speciale onderwerpen / Re: inkopen AlieExpress
« Gepost op: 07 juli, 2015, 08:33:45 »
Hi,

Als dit zakelijke aankopen zijn, kunt u dit als zakelijke uitgave inboeken.  Probeer zoveel mogelijk documenten te bewaren als onderbouwing.  Bijvoorbeeld een print van de aankoop, mail etc.  Uiteraard kunt u dan geen btw als voirbelasting aftrekken.

107
Vraag & aanbod / Re: Boekhouder/invoerder gezocht omgeving Den Haag
« Gepost op: 15 juni, 2015, 17:41:38 »
Hi,

Kijk even op onderstaande lijst, wellicht kunt u daar iemand vinden in de buurt.

https://www.siel.nl/boekhouders.php

108
Nieuws, wet- & regelgeving / Re: Nieuws over de VAR per 2016
« Gepost op: 20 april, 2015, 17:24:08 »
Hi,

Hier lees je inderdaad over model contracten. Ergens anders lees je dat grote partijen contracten gaan voorleggen (was geloof ik bij Accountancy Vanmorgen). Kortom: onduidelijkheid overal.

De VAR ging over de werkzaamheden die er werden uitgevoerd door de zzp'er en die konden worden uitgevoerd bij verschillende opdrachtgevers (stel: 100). Dus 1 VAR nodig.. En na de goedgekeurde 1e aanvraag, daarna automatisch. Dus zonder enige inmenging van een ambtenaar.
 De overeenkomst dient dadelijk per opdrachtgever te worden afgesloten. Dat is dus dan 100 overeenkomsten die gecontroleerd moeten gaan worden.  Dit zal per contact beoordeeld moeten gaan worden, tenzij je het modelcontract gebruikt en we dan dus allemaal opeens precies het zelfde willen regelen??
Een overeenkomst hoort op maat te worden gemaakt tussen 2 partijen en vaak zijn er dan toch (kleine) verschillen die je samen wil afspreken. Dat kan dan dus niet.

Door het afschaffen van de VAR wlde men de schijnzelfstandigheid aanpakken, maar of dat wordt voorkomen door een modelcontract ??? Zonder de verplichting om die dan weer te laten controleren? Ik vraag het me af.

109
Nieuws, wet- & regelgeving / Re: Nieuws over de VAR per 2016
« Gepost op: 20 april, 2015, 15:19:00 »
 Hi,

Ik betwijfel of het werkelijk werkzaam is. Men moet het contract laten beoordelen door de belastingdienst voor zekerheid. Gaat de belastingdienst daar extra mankracht voor aantrekken? Ben benieuwd hoe dit uitgewerkt gaat worden.

110
Speciale onderwerpen / Re: inboeken privé km met vrachtwagen
« Gepost op: 19 april, 2015, 12:21:14 »
Hi,

Geen dank  ;D

111
Speciale onderwerpen / Re: inboeken privé km met vrachtwagen
« Gepost op: 19 april, 2015, 10:32:41 »
Hi,

U kunt dit inboeken als een negatieve zakelijke uitgave op de autokosten, rekening buiten acumulus. Zet in de omschrijving erbij waar het om gaat.

112
Nieuws, wet- & regelgeving / Re: SIEL bestaat vandaag 15 jaar!
« Gepost op: 12 april, 2015, 07:53:45 »
Hi,

Van harte gefeliciteerd! Ook ik wens jullie nog vele goede jaren toe en hoop nog jaren met jullie te kunnen samenwerken.  :D
 

113
Ter informatie:

Als u ondernemer bent enkel ondernemer voor de omzetbelastig omdat u zonnepanelen heeft aangeschaft en de btw heeft terug gevraagd, dan kunt u een brief van de Belastingdienst verwachten. Zij sturen vandaag 10.000 brieven aan houders van zonnepanelen. In de brief staat dat de ontvanger van de brief vanaf 1 januari 2015 geen btw-aangifte meer hoeft te doen. De brief geeft ook aan welke voorwaarden hiervoor gelden.
De brief komt in de plaats van andere brieven die u hierover in 2015 heeft ontvangen over het al dan niet doen van btw-aangifte.

De Belastingdienst wil op korte termijn de werkwijze en systemen zo aan passen, dat nieuwe particulieren met zonnepanelen eenmalig btw terugontvangen en geen onnodige correspondentie over de btw-aangifte krijgen. Maar daar moeten we dus nog even op wachten.

114
Hi,

Kijk even op onderstaande lijst, wellicht kunt u daar iemand vinden in de buurt.

https://www.siel.nl/boekhouders.php

115
Hi,

Geen dank.

Wellicht gelden in dat land buiten de EU andere regels. En het wil natuurlijk niet zeggen dat als je iets al 35 jaar zo doet, het automatisch goed gaat. Er zijn uiteraard ook wijzigingen in wet etc  :D

116
Hi,

Helaas wordt door het inboeken als 1 bedrag het nu erg onduidelijk wat de werkelijke waarde van alleen de goederen is. Bij de aangifte wil men in ieder geval al de inkoopprijs van de omzet apart vermeld hebben.en vallen de verzendkosten onder een andere kostensoort. Het heeft ook gevolgen als er wordt  gewerkt met een voorrraad op de balans. Er onstaat dan een onjuiste waarde op de balans en dat is niet wenselijk. Ook als  de voorraad is verzekerd dan ontstaat wederom een onduidelijkheid over de werkelijke inkoopprijs.

Kortom ik wil adviseren om deze posten apart in te boeken. Welllicht kunt u nog een nieuwe factuur vragen.

117
Hi Annalies,

Ik dacht....... 3x is scheepsrecht. Nu plaats ik het ook maar even op het forum hier.  ;D

118
Nieuws, wet- & regelgeving / 3e fout geconstateerd in aangifte IB software
« Gepost op: 06 maart, 2015, 16:40:12 »
Hi,

Nu de belastingdienst de 3e fout in de aangifte software heeft toe gegeven, plaats ik toch maar ook even hier (naast op mijn facebook) hier een melding over.

Het advies van de belastingdienst is om de voor ingevulde aangifte goed te controleren en nog even te wachten met het inzenden van de aangifte tot na 10 maart. Er is door hen gezegd dat fout 2 & 3 dan naar verwachting zullen worden opgelost.

Fout 1: inzake kapitaalverzekering
Fout 2: aftrek doorwerken ouderen
Fout 3: aftrek levensonderhoud voor kinderen voor mensen met fiscale partner

119
Hi,

Geen dank namens ons beide  :)

121
Vraag & aanbod / Re: Accumulus Boekhouder gezocht in Amsterdam
« Gepost op: 06 februari, 2015, 18:38:10 »
Hi,

Kijk even op het overzicht zoals Esther zegt. Op het overzicht staan verschillende ondersteuners vlak bij Amsterdam  ;).

122
Hi,

Super. Véél praktischer

123
Speciale onderwerpen / Re: Oudedagsreserve altijd gunstig?
« Gepost op: 21 januari, 2015, 08:21:10 »
Hi,

En nu sluit ik me volledig aan bij Annalies

124
Speciale onderwerpen / Re: Oudedagsreserve altijd gunstig?
« Gepost op: 19 januari, 2015, 18:10:24 »
Hi,

Helaas is hier geen één standaard antwoord op te geven en is dit per situatie verschillend. Reserveren voor FOR is het uitstellen van de winst en de dus de betaling van belasting hierover.

Aan de reservering FOR kleven altijd risico's. Onderstaand enkele voorbeelden.
De wetgeving kan veranderen.
U gaat scheiden en dan dient u eventueel 1/2 van het pensioen aan uw echtgenoot te doen toekomen en dan heeft u liquidemiddelen nodig binnen uw onderneming om dit in eenensioenvoorziening van uw echtgenoot te kunnen stoppen.
Als u uw onderneming staakt (of u wordt niet meer gezien als ondernemer voor de IB), dient er ook te worden afgerekend. En heeft u dus ook liquidemiddelen nodig.

In de praktijk kom ik helaas vaak wel de reservering tegen, maar helaas ontbreekt het dan aan liquidemiddelen om eventueel te kunnen voldoen aan de verplichtingen van de belastingdienst en de ex-partner. De reservering is dan eigenlijk alleen aan administratieve handeling geweest. En dan kunt u zich voorstellen wat dit voor enorme problemen man opleveren mocht één van bovenstaande situaties aan de orde zijn.

Dus mocht u toch een FOR willen reserveren, dan wil ik u met klem adviseren om deze gelden ook daadwerkelijk beschikbaar te hebben in de onderneming. Maak er dus niet alleen een administratieve handeling van en wees u bewust van de risico's etc.

125
Vraag & aanbod / Re: Wie wil mijn boekingen controleren
« Gepost op: 08 januari, 2015, 08:07:15 »
Hi,

Ter info:

Er staat op https://www.siel.nl/boekhouders.php een lijstje met boekhoudkantoren die Acumulus ondersteunen.

126
Nieuws, wet- & regelgeving / Re: familie in de zaak
« Gepost op: 11 december, 2014, 22:42:55 »
Hi,

Loonadministratie mag je zelf doen, maar...... het moet wel voldoen aan de gestelde wetgeving hierover. Of het dus verstandig is om het zelf te doen, is dus de vraag. Er is best wel sprake van een specifieke wetgeving namelijk en bij een 0 uren contract is het elke keer weer anders. Als een loonadministrateur de loonstroken, aangifte en het journaal heeft opgemaakt, kunt u uiteraard het journaal wel inboeken in Acumulus  :|

Met betrekking tot het mengen van de toaal verschillende bedrijfsactiviteiten is het wellicht is een idee om een overkoepelende eenmanszaak te maken met daaronder de gescheiden handelsnamen voor het ICT bedrijf en een andere handelsnaam voor de schoonmaak onderneming. U voert dan een gescheiden administratie en consolideerd deze bij de aangifte. Ook neemt u gescheiden bankrekeningen etc. Kortom u gaat er mee om als 2 totaal gescheiden ondernemingen onder de overkoepelende onderneming.

Wellicht toch een idee om hierover met een financieel adviseur te overleggen. Wellicht is een andere ondernemingsvorm namelijk ook een goede mogelijkheid voor u zeker gezien uw aansprakelijkheid etc.  Maar dat is echt afhankelijk van uw persoonlijke situatie en niet hier op het board goed over te beoordelen en te adviseren.

127
Nieuws, wet- & regelgeving / Re: familie in de zaak
« Gepost op: 11 december, 2014, 18:13:01 »
Hi,

Bij beide voorstellen die je doet is er sprake van een arbeidsovereenkomst met alle gevolgen van dien. Inderdaad loonbelasting, salarisstroken, etc.
 
Bij voorstel 1. ontvangt je zus elke maand een minimum bedrag bij voorstel 2. niet. Zij ontvangt dan alleen inkomen als ze daadwerkelijk heeft gewerkt.
Voorstel 1. Is eenvoudiger te verwerken in de loonadministratie, omdat deze constant hetzelfde is. Voorstel 2. Zal elke maand wisselen en hier zit dus extra werk in en vergt natuurlijk discipline in het bijhouden van de uren, doorgeven aan salarisadministrateur etc.

Mocht het helaas toch niet werken is er natuurlijk voor het beeindigen beide overeenkomsten sprake van een opzegtermijn. Maar bij voorstel 2. is dit vermoedelijk voor jou goedkoper. Immers je zus komt dan niet meer werken en jij hoeft niet te betalen. Maar voor je zus is er meer onzekerheid.
Bij  voorstel 1. krijgt je zus in ieder geval nog gedurende de opzegtermijn haar inkomen.

Uiteraard zijn er ook nog andere mogelijkheden om met je zus te gaan samenwerken. Graag wil ik je wel adviseren om het goed en zakelijk te regelen om problemen in de toekomst te voorkomen.

Mocht je nog vragen hebben of specifiiekere antwoorden willen, neem dan even persoonlijk contact met mij op

128
Nieuwe functionaliteiten / Re: Afschrijvingen opnieuw berekenen
« Gepost op: 11 december, 2014, 13:39:54 »
Hi,

Klopt als een bus Esther. Wellicht had ik duidelijker moeten zijn

Het is mogelijk te verkopen en kilometers te declareren als de vrouw het als 2e auto aanschaft en deze dan uitsluitend privé gebruikt. En er dient ook sprake te zijn van een andere/nieuwe auto in het gezin. De kilometers van die andere auto kunnen dan wel worden vergoed. Maar inderdaad niet de kilometers die zakelijk gereden worden met de (oude zakelijke) auto van de vrouw.

129
Nieuwe functionaliteiten / Re: Afschrijvingen opnieuw berekenen
« Gepost op: 10 december, 2014, 11:52:48 »
Hi,

Dat mag eventueel.
Maar je zult de auto zakelijk tegen de gebruikelijke marktwaarde aan jezelf privé moeten verkopen. Het verschil tussen de boekwaarde en de verkoopwaarde vormt namelijk een zakelijke winst/verlies en daar ben je dus wel belasting over verschuldigd. Leuker kan ik het helaas niet maken  :(

130
Hi,

Zoals belooft heb ik op de intermediairdagendagen dit aangekaart inzake de inkomstenbelasting. Het volgend kwam hierbij toen naar voren.
Voor dit inderdaad de btw imogelijk. Echter moeten dan de consquenties in de inkomstenbelasting ook worden verwerkt.

Voor de inkomstenbelasting het volgende:
Het is ondermeer van belang wie de eigenaar is van de woning met de zonnepanelen. Zijn beide eigenaar iziet men dit zowiezo als sprake een constructie om belasting te ontwijken en zal dit niet worden goedgekeurd. Is het huis alleen eigendom van de man is dit ook niet mogelijk i.v.m. vermoedelijke natrekking. Is er in gemeenschap van goederen getrouwd en huis van vrouw alleen, is er toch sprake van gezamelijk eigendom en dus wederom sprake van een schijnconstructie. Alleen als er op huwelijksvoorwaarden is getrouwd zonder enige deling & huis is dus geheel en alleen van de vrouw zou het doorbelasten mogelijk zijn. De vertegenwoordiger van de belastingdienst nam daarbij wel ook meteen het standpunt in dat ik al eerder in deze discussie heb gemeld (vrouw moet de opbrengst van de verkoop van de energie opgeven in de aangifte IB).
Verder gaf hij aan dat als hij zo'n soort constructie bij een controle zou tegenkomen, hij dit al snel als een schijnconstructie ziet die alleen dient om belasting te kunnen ontduiken. Hij adviseerde mij om te adviseren dit niet zo te doen.

Graag wil ik u daarom adviseren om mocht u dit toch willen gaan doen, eerst hierover een schriftelijk uitsluitsel te vragen aan de belastingdienst.

Helaas kan ik het niet leuker maken  :mad:

131
Hi,

Helaas door griep niet geweest. Maar gelukkig heb ik over 14 dagen nog een kans. Ik kom er dus nog op terug en ben het niet vergeten  ;D

132
Hi,

Woensdag ben ik als intermediair bij de intermediairdagen van de belastingdienst. Ik zal het daar eens navragen en laat het hier dan horen. Dit is namellijk best een interesant onderwerp  :|

133
Even ter aanvulling

U kunt het dus nog na vragen bij de belastingdienst voor de zekerheid. Maar als u de energie leverancier als leverancier aanmerkt, zou de energie leverancier over de inkomsten (uw kosten zijn hun extra inkomsten) inkomsten/vennootschapsbelasting moeten betalen aan de belastingdienst. En ik vermoed dat zij dat ook niet willen en zullen doen, tenzij u ze daadwerkelijk gaat betalen natuurlijk.

Het nadeel van de inkomstenbelasting doordat u minder resultaat (kosten) heeft, wordt zoals gezegd gecompenseerd door het voordeel voor de inkomstenbelasting doordat iemand anders extra resultaat heeft. Of dit nu uw vrouw of de leverancier is.

Mocht het wel zo geaccepteerd worden, hoor ik (en ik vermoed meer mensen) dit erg graag van u.

134
Hi,

Vraag het even na bij de belastingdienst voor de zekerheid. Maar ik vermoed dat men niet graag de inkomsten misloopt  :|

135
Hi,

Graag wil ik u erop attent maken dat uw vrouw wellicht vrijstelling voor de btw verkregen, maar dit geldt vermoedelijk niet voor de inkomstenbelasting. Zij zal de inkomsten die zij van u ontvangt wel opdienen te geven in de aangifte IB. Of zij voor de IB wordt aangemerkt als ondernemer kunt u vragen bij de belastingdienst. Wordt zij niet als ondernemer aangemerkt (waarschijnlijk) zullen de inkomsten moeten worden opgegeven onder inkomsten overige werkzaamheden.

Helaas kunnen we het niet leuker maken. In de belasting betekend een kostenpost voor de één vrijwel altijd een inkomsten voor een ander.

136
Vraag & aanbod / Re: Nieuwe Acumulus boekhouder gezocht?
« Gepost op: 29 oktober, 2014, 09:29:32 »
Hi Jacobine,

Ja die lijst bedoelde ik  ;D

Veel succes!


137
Vraag & aanbod / Re: Acumulus boekhouder in Ede
« Gepost op: 29 oktober, 2014, 08:27:14 »
Hi Jacobine,

Naar ik begreep ben je net opgestart met je onderneming en heb je inmiddels contact gehad met Annalies. Zij zou jou nog de werking van Acumulus etc. gaan uitleggen.  Graag wil ik je ook helpen en je adviseren om, zoals gebruikelijk is als je een ondersteunend kantoor wil worden van een administratiepakket  Je aan te bieden voor de speciale lijst die hiertoe is bij Acumulus zelf. Dit werkt trouwens ook zo bij andere administratiepakketten  :|

Veel succes met de opstart.

138
Speciale onderwerpen / Re: nieuwe auto met inruil hoe boeken
« Gepost op: 28 oktober, 2014, 13:05:52 »
Hi,

Als er sprake is van bijtelling. Wil ik toch graag ook nog even verwijzen naar de bovenstaande link inzake de verkoop van een bedrijfsauto.

139
Speciale onderwerpen / Re: nieuwe auto met inruil hoe boeken
« Gepost op: 27 oktober, 2014, 20:27:22 »
Hi,

De nieuwe auto kunt u inboeken via een nieuwe zakelijke boeking waarbij u aangeeft dat er sprake is van een investering. U kunt in 5 jaar afschrijven. U kunt er ook voor kiezen om langer af te schrijven. Als u de auto verkoopt en de opbrengst is hoger dan de auto op de balans is gewaardeerd. Moet u over de boekwinst wel belasting afdragen.

Vervolgens kunt u de verkoop/inruil inboeken volgens de in de handleiding aangegeven methode.
https://wiki.acumulus.nl/index.php?page=verkoop-bedrijfs-auto

140
Dat is makkelijk te beantwoorden Bert-Jan. Mensen in de politiek. Je had toch niets anders verwacht, hoop ik  ;D

141
Hi,

Kadootje uit eigen zak. Wat dacht je dan  :D

142
Nieuws, wet- & regelgeving / Re: Nieuwe teamleden
« Gepost op: 02 september, 2014, 18:04:40 »
Hi,

Lijkt me erg leuk om de nieuwe locatie en elkaar weer een keertje te ontmoeten.

143
Nieuws, wet- & regelgeving / Re: Nieuwe teamleden
« Gepost op: 02 september, 2014, 16:17:25 »
Hi,

Welkom bij de club!

En veel succes op de nieuwe locatie  :)

144
Speciale onderwerpen / Re: Personeelskosten - vraag over rekensheet op wiki
« Gepost op: 29 augustus, 2014, 11:45:10 »
Hi Ivo,

De loonheffingen zijn inderdaad alle heffingen, dus plus SV premie en premie ZWV. Eventueel kan je natuurlijk boekingsregel 2 splitsen in verschillende bedragen en dan in de omschrijving erbij zetten wat het is. Als je dat prettiger vindt.

Het totaal bruto loon (boeking 5) bestaat uit het bruto loon / bruto toeslagen / reservering vakantierechten.

Het saldo van het afrondingsverschil kun je aan het eind van het jaar corrigeren dmv een interne overboeking naar bijv. kas. Vervolgens dit kas saldo via een zakelijke credit (min) uitgave wegboeken op kostenpost diverse .

145
Hi,

Dit zou inderdaad goed zijn. Echter wil ik u er wel op wijzen om een zeer goede kilometeradministratie en agenda bij te houden.  De belastingdienst zal vermoedelijk bij een eventueel onderzoek zeker gaan kijken of er toch eigenlijk sprake is van een camper voor privé gebruik. Wees hier dus wel echt bedacht op. U dient aan te kunnen tonen dat u de bus inderdaad hoofdzakelijk zakelijk gebruikt en uiteraard dient er bijtelling plaats te vinden.

146
Hi,

Geen dank  :)

Leuker kan ik het inderdaad niet maken.

147
Hi,

Als er sprake is van bemiddeling is er eigenlijk sprake van onderstaand:

Bij verkoop van een font door je vriend en betaling aan jou, rekent je vriend met je af en geeft je een afrekening. De afrekening bestaat uit drie delen:
1. De verkoop van jou van het font aan de nieuwe eigenaar
2. De bemiddelingsprovisie die je vriend  in rekening brengt aan jou
3. Het verrekenen van beide uitkomsten onder 1 en 2

Er is dus sprake van te betalen belasting (1.) en te verrekenen voorbelasting (2.) . Let erop dat de afrekenings-factuur van je vriend beide goed vermelden en dus voldoet aan de factuurvereisten.

Als er sprake is van verkoop en levering aan het buitenland, zoals jij aangeeft, kan de heffing van omzetbelasting eventueel achterwege blijven. Maar dit gaat wel onder strenge voorwaarden. Je moet daar wel zorgvuldig mee omgaan

In het kort: de verkoop naar het buitenland kan met 0% omzetbelasting plaatsvinden, mits het vervoer naar het buitenland aangetoond wordt. Bovendien: bij een levering binnen de EU geldt die 0% omzetbelasting alléén wanneer de afnemer een omzetbelastingplichtige ondernemer is. Dat moet gecontroleerd worden aan de hand van diens omzetbelasting-identificatienummer. In het belang van jullie beide zal je vriend het vervoer en de levering zó moeten regelen dat jij later aan de bewijslast kan voldoen wanneer er met 0% omzetbelasting wordt geleverd. Wanneer dat niet goed wordt geregeld kan jij namelijk echt een probleem krijgen met de belastingdienst.

Het is dus helaas wel noodzakelijk dat de btw-nummers en herkomst bekend zijn bij jullie en dus ook dat je dit goed kunt inboeken in je administratie. Ook de afreken-factuur, waarover ik hiervoor over sprak, zal dus voldoende gespecificeerd moeten zijn, zodat jij hem goed kan inboeken. Wellicht kunnen jullie hierin nog iets automatiseren. Eventueel kan je natuurlijk ook twee gescheiden facturen maken voor factuur 1. en 2.

Helaas kan ik je geen beter nieuws brengen. Nu er sprake is van bemiddeling en geen verkoop, heb ik helaas geen eenvoudige oplossing voor je kunnen bedenken  :(


148
Hi,

Is er sprake van bemiddeling van de vriend in de verkoop of verkoop jij het font aan die vriend, waarna die vriend het voor zijn rekening weer door verkoopt. Dit is namelijk van belang voor het antwoord  :)

149
Nieuws, wet- & regelgeving / Re: overBELASTING ;)
« Gepost op: 01 april, 2014, 13:41:50 »
Hi,

Zoals gebruikelijk heb ik dit nieuwtje ook op mijn facebook gezet en ik kreeg spontaan de vraag of bet een 1 april grap was  :D

150
Speciale onderwerpen / Re: start boekhouding
« Gepost op: 21 maart, 2014, 16:12:25 »
Hi,

Door dit als voorgesteld in te boeken, heeft het geen effect op de afschrijvingen van de investeringen.

Pagina's: 1 2 [3] 4