Hoofdmenu

Problemen met inloggen?

Gestart door Guido, 05 juli, 2014, 13:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Guido

Voor diegenen die problemen hebben met het inloggen op Acumulus zijn onderstaande mogelijke oplossingen voor handen.

Als onderstaand niet helpt graag een keer proberen in te loggen zonder dat "Inloggegevens opslaan op deze computer" aangevinkt is in het inlogscherm. Enkele browsers kunnen door een oud cookie-probleem een verkeerd wachtwoord invullen als de browser voor u het wachtwoord onthoudt. Probeer altijd bij problemen, zonder te knippen en plakken, alle inloggegevens een keer met de hand in te vullen!

Google Chrome gebruikers:

  • -> Settings
  • -> Show advanced settings
  • -> Privacy -> Content Settings
  • -> All cookies and site data
  • -> Vul "sielsystems" in in het invoerveld.
  • -> Verwijder de gevonden cookies.
  • -> Herstart de browser of uw PC.
  • -> Probeer het eventueel nog eens zonder "Inloggegevens opslaan op deze computer" aangevinkt te hebben.

Safari gebruikers:

  • -> Preferences.
  • -> Selecteer de Security tab.
  • -> Click: Show Cookies.
  • -> Verwijder de sielsystems.nl cookies.
  • -> Herstart de browser en/of uw PC.
  • -> Probeer het eventueel nog eens zonder "Inloggegevens opslaan op deze computer" aangevinkt te hebben.

Ipad/Iphone gebruikers:

  • -> Als de pagina zonder enige melding weer terugkomt het graag een aantal maal proberen.

Firefox gebruikers:

  • -> Herstart de browser en/of uw PC.
  • -> Probeer het eventueel nog eens zonder "Inloggegevens opslaan op deze computer" aangevinkt te hebben.
  • -> Voer uw inloggegevens handmatig in.

Als bovenstaand niet helpt kan het natuurlijk ook mogelijk zijn dat u bijvoorbeeld niet een correcte combinatie invoert of dat uw account (tijdelijk) gesloten is. U kunt via https://www.siel.nl/contact/ een nieuw wachtwoord opvragen of nader onderzoek laten doen. Geeft u a.u.b. duidelijk aan dat het om een inlogprobleem gaat.