Hoofdmenu

Preview emails om zakelijke kosten makkelijker in te boeken

Gestart door suzannesuzanne, 02 januari, 2023, 09:30:36

Vorige topic - Volgende topic

suzannesuzanne

De allerbeste wensen voor 2023!

Een idee: is het mogelijk om bij de emails een preview te zien van de bijlage, of de mail die is geforward aan de inbox van Acumulus?

Situatie: ik stuur zakelijke facturen door naar mijn Acumulus inbox, die boek ik dan vaak met meerdere tegelijkertijd. Het is dan echter lastig te zien wat de factuur precies inhoud als je alleen de titel van de mail ziet. Als je op de bijlage klikt, moet je deze nu eerst downloaden, en dat is wat omslachtig. Het zou prettiger zijn om op de mail te klikken, zodat je een preview van de mail en/of bijlage ziet, zodat je sneller je zakelijke kosten kunt invoeren.

Dank alvast!

Guido

In het overzicht van de e-mails in Acumulus staat een open envelopje bij elke email. Als je daar op klikt verschijnt in platte tekst de originele email.

Als je de bijlage niet wilt downloaden maar direct wilt openen dan kun je dit het makkelijkst in de instellingen van je browser aanpassen. Een poosje geleden is bij veel browsers na een update dit gedrag aangepast naar direct downloaden in plaats van openen.