Hoofdmenu

Automatische email bij abonnementen

Gestart door BOCOMP, 28 mei, 2024, 20:21:32

Vorige topic - Volgende topic

BOCOMP

Goedenavond beste lezers,

Ik kom er maar niet achter waar ik de tekst van een automatische email bij abonnementen kan aanpassen.
In de email komt dan standaard de volgende tekst:
----

Bijgaand treft u de factuur aan voor de volgende diensten:


Indien u vragen hebt over deze factuur, vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
----

Kan iemand mij zeggen waar ik deze tekst kan aanpassen? Het is in ieder geval niet in de veld toelichting.


Alvast bedankt en vriendelijke groet van Bogdan

Annalies Janssens

Bij beheer
Factuursjabloon
Bij email kun je de tekst aanpassen
info@countforyou.nl | www.countforyou.nl
                   06-17888488
          Administratie en belastingen

BOCOMP

Ik heb het gevonden. Dankjewel Annalies!

Hajo

(Ik voeg mijn vraag even aan dit topic toe, om niet nodeloos een nieuwe te beginnen.)

Ik ben net de abonnementenfunctie gaan gebruiken. Uit de posts hierboven begrijp ik dat Acumulus de abonnementhouders automatisch een mail stuurt met de factuur, toch? Dat ligt heel erg voor de hand, maar het is niet zo terug te lezen in de uitleg bij de schermpjes in Acumulus. En in de handleiding kan ik helemaal niets vinden over de abonnementenfunctie. Ook ontvang ik zelf geen bcc van de factuurmail. En omdat mijn (5) klanten de abonnementen collectief *niet* betalen, vraag ik me af of de mail wel gestuurd wordt.

Bij handmatige facturen gaat de mail er altijd netjes uit en ontvang ik zelf een bcc. Bovendien staat de SPIF correct ingesteld. Dus daar kan het allemaal niet aan liggen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn klanten gewoon heel lui zijn met hun betalingen, maar voor ik ze vals beschuldig eerst even hier de check...  :)  Doe ik iets verkeerd of ligt het aan hen?

Annalies Janssens

Bij het aanmaken van zo'n herhaling is er een regel waar je een vinkje kunt zetten "Automatisch verzenden naar klant"
Als dat vinkje er niet staat dan gebeurt het dus niet.

Wanneer de factuur gemaakt is, kun je bij deze factuur in het tabblad notities kijken. Daar hoort te staan wanneer en waar naartoe de factuur is gemaild
Als daar niets staat, dan is ie dus nog niet verstuurd
info@countforyou.nl | www.countforyou.nl
                   06-17888488
          Administratie en belastingen

Hajo

Dank, ik had daar helemaal overheen gekeken tussen alle opties. En ik moest nu nog 3x kijken  ???  Maar nu vinkje gezet!

Annalies Janssens

ach, ik heb het pas geleden allemaal omgezet en moest ook wel even zoeken hoor. Fijn dat het gelukt is!
info@countforyou.nl | www.countforyou.nl
                   06-17888488
          Administratie en belastingen