Hoofdmenu

Herkennen verzonden email facturen

Gestart door Corné Muskens, 19 maart, 2011, 16:47:17

Vorige topic - Volgende topic

Corné Muskens

Als kleine reisorganisatie werk ik nu zo\'n 4 maanden met acumulus en dat bevalt erg goed. Standaard gaat alles bij mij digitaal dus ook de facturen. Ik heb twee suggesties die het voor mij nog overzichtelijker zou maken.
1) kan ik een signalering / icoontje krijgen als een een factuur is gemaild,
2) per boeking verstuur ik 2 facturen. één als aanbetaling bij de boeking en de 2e 6 weken voor vertrek van de reis. Het zou nu prettig zijn als ik een factuurdatum invul en dat acumulus er dan voor zorgt dat de factuur op die datum ook verstuurd wordt.

Corné

Bert-Jan

Hallo Corné,

Ik denk mee.

Hoe zie jij die signalering voor je? Je stuurt een factuur per email, de boekingtekst wordt bijgewerkt en je krijgt een kopie.
Jouw tweede vraag klinkt complex. Ik ben naar aanleiding van gesprekken met Wned een nieuw ontwerp aan het maken voor terugkerende facturen. Misschien biedt dat op een gegeven moment aanknopingen voor jouw vraag.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)