Dank je wel voor het antwoord.
Het gaat mij inderdaad om het totaalbedrag per periode.
Voorheen kon ik dit correct inzien door de keuze te maken bij het saldo overzicht prive inkomsten en uitgaven.
Omdat vele priveboekingen bij mij zich herhalen, heb ik Acumulus gevraagd of het mogelijk was, dat deze mogelijkheid ook als functie kon worden toegevoegd bij de zogenaamde priveboekingen, zoals arbeidsongeschiktheidsverzekeringen etc. Maar ik heb er meerdere.
Mij is toen geadviseerd dit als zakelijke uitgaven te boeken en dan bijvoorbeeld 100% prive te kiezen.
Vanwege deze keuze kan je het dan iedere maand laten herhalen, voorheen via de priveboeking, moet dit iedere maand opnieuw gedaan worden.
Voor mij is een totaal overzicht van de priveboekingen belangrijk om in te zien.
Met name wanneer er zich huwelijkse voorwaarden voordoen etc.
Het gaat mij ook niet om het mis gaan. Ik wil graag zien welke kosten prive gemaakt zijn etc.
Via de knop priveboekingen had ik dit overzicht, maar nu niet meer.
Nu na een jaar prive uitgaven, via de knop zakelijke uitgaven te boeken, ben ik er nu achter, dat een totaaloverzicht niet mogelijk is. Tenminste, ik ben hier nog niet achter.
Blijkbaar is het advies om de priveboekingen via de zakelijke knop te registreren toch niet zo handig.
Bert-Jan, enige idee hoe dit makkelijk op te lossen of toch een extra functie bij priveboekingen met de mogelijkheid van het herhalen per maand en/of kwartaal.
Ik ben bang, dat om snel een totaal overzicht te hebben van de priveboekingen, via de zakelijke knop geboekt, allemaal opnieuw ingevoerd moeten worden, om het totaal overzicht per periode te kunnen traceren.
HELP.