Is het geen idee om iets te bouwen die zorgt dat de factureren worden aangemaakt, maar voordat ze definitief ingeboekt worden er een controle / goedkeuring moet plaatsvinden? Dat je wel kunt inprogrammeren wanneer bepaalde factureren aangemaakt moeten worden (maandelijks, per kwartaal, per half jaar, per jaar, noem maar op), maar dat je voordat het definitief is op een knop moet drukken waarna je bijvoorbeeld de keuze hebt om er een PDF uit te laten rollen met daarin alle facturen zodat je ze kunt afdrukken en versturen.
Ik ben voor mezelf nu een systeem op het web aan het programmeren om mezelf te herinneren dat ik een factuur moet aanmaken in Acumulus. Telkens aan het begin van de maand laat ik het script draaien om te zien of ik voor die periode facturen moet maken voor abonnementen / contracten / enzovoorts. Dan krijg ik een lijst met relaties, beschrijving van het project en het factuurbedrag. Om daarna op Acumulus in te loggen en ze daar in te voeren en uit te draaien.
Het zou fantastisch zijn als zoiets in Acumulus zelf zou zitten, en dat ik dan handmatig nog moet goedkeuren vind ik geen probleem. Het scheelt al een hoop werk dat ze klaargezet worden ter goedkeuring.