Nu ik me al een beetje ingewerkt voel in Acumulus, kom ik nog wat kleinigheden tegen. Ik meld ze maar even, bij wijze van verlanglijst.
- Als ik vanuit factuurscherm een nieuwe relatie aan moet maken, en ik kom terug in het factuurscherm, moet ik aslnog de net aangemaakte relatie opzoeken. Zou handig zijn als die default geselecteerd staat.
- Ik zou heel graag de voetregel in de pdf-factuur linkslijnend willen, ipv gecentreerd
- Ik gebruik Outlook contactpersonen. Ik weet dat ik de Acumulus-relaties naar Excel kan exporteren, maar ik zou liever vanuit Excel in Acumulus importeren. Nu moet ik mijn adressenbestand op twee plekken bijhouden.
- Ik kan bij factuurinstellingen de kopregel van \'Product\' veranderen, maar zou dat ook graag met de andere kopjes in die regel willen doen.
- Ik kan de \'productcatalogus\' niet optimaal gebruiken, omdat ik als dienstenleveraar de datum van de dienstverlening moet vermelden. Dus : Adviesgesprek 24 februari 2010. Nu moet ik 365 producten aanmaken. ;-)
Het allermooiste zou zijn als ik in veld \'aantal\' de datum zou kunnen invullen, en dat Acumulus een ingevulde datum dan herkent als aantal=1
Aiii. Wat is een mens snel verwend ;-)
Groet, Maud