Bij mij komt twitter niet op gang.
Ik weet niet wat ik moet meedelen. 
Och, zo moeilijk is het niet hoor... Niet te informatief willen zijn helpt

je moet een beetje een mix weten te vinden tussen de persoonlijke tint, een zakelijke mededeling en liefst iets wat je imago versterkt/verbeterd, een beetje reclame is. Voorbeeld: Ik vind de snelle reacties op dit forum als gebruiker van Acumulus een positief iets, je kunt met een vraag terecht en de kans is zeer groot dat er binnen afzienbare tijd een relevant antwoord wordt gepost. Daar zou ik een tweet aan kunnen wijden, maar Bert-Jan zou dat natuurlijk ook... dan meld je dat je \'zojuist\' weer een x aantal klanten verder hebt geholpen met hun Acumulus boekhouding, en hoe fijn dat wel niet voelt. Verzin maar een persoonlijke opmerking die kant op Zo maar een zijstraat, natuurlijk, maar: Heb je de aandacht op het pakket gevestigd, heb je de snelle terugkoppeling/ondersteuning onder het licht gebracht, en er een persoonlijk tintje aan gegeven voor het warme gevoel.
Nieuwe functionaliteit? \'hard zitten zwoegen, maar nu kan Acumulus digitaal facturen versnipperen! Vele klanten vroegen dit, blij het te kunnen aanbieden! #biertjeverdiend\' Ik noem maar wat...
en het is tweewegverkeer... dus reageren op andere berichten, en luisteren naar je mentions. En niet alleen zakelijke berichten herkauwen, mensen verwachten mede-mensen op Twitter. Ik kan rustig zitten zeuren op de NS op mijn zakelijke twitteraccount, al was het maar om onder de aandacht te brengen dat ik op weg ben naar een uitdagende klus. Iedereen heeft die NS problemen tegelijk, dus dat schept een band. Op mijn prive twitteraccount kan ik wat uitgesprokener zijn, ook wat meer met \'inside\' grapjes maken die mijn volgers snappen. Ik vind het wel fijn om de beide gescheiden te houden, al is het soms moeilijk
@Thalemma