Hoofdmenu

Storing verholpen

Gestart door Bert-Jan, 02 juli, 2014, 12:30:17

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

De webserver had een kapotte harddisk en begon traag te worden.

We zijn versneld overgestapt naar de nieuwe webservers die Guido nog maar enkele dagen geleden had geïnstalleerd.

Eigenlijk wilden we rustiger overstappen maar nu moest het opeens heel snel.

Als mensen nu nog problemen hebben met inloggen, komt dat omdat er geprobeerd wordt verbinding te maken met de oude server. Probeer dan eens een andere browser.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Annalies Janssens

Met een andere browser lukt het nu om in te loggen. Heb de computer al even opnieuw opgestart maar op chrome (mijn standaardbrowser) lukt het nog niet. Is het een kwestie van geduld hebben of moet ik nog iets ondernemen?
info@countforyou.nl | www.countforyou.nl
                   06-17888488
          Administratie en belastingen

desigarenmaker

Normaal log ik in via Chrome, omdat dit niet lukt heb ik het geprobeerd via i.e. en ook via mijn iPad met chrome en safari. Echter kom ik nog steeds niet ingelogd.

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

desigarenmaker

Bedankt, het is gelukt!

Mart

Bovenstaande gedaan, maar kan toch nog niet inloggen.
Graag u advies.

Bert-Jan

Andere browser proberen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Mart

Had ik al gedaan, ook beiden browsers geleegd...

Bert-Jan

Andere computer even proberen?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Mart

Andere PC geprobeerd en verschillende browser met browser gegevens gewist, maar geen resultaat. Blijf melding krijgen "inlog niet gelukt" 

Bert-Jan

Stuur even een mailtje met je contractnummer naar klantenservice@acumulus.nl

Dan stuur ik nieuwe inlogcodes.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Mart


Mart

Was mijn mail aangekomen met mijn contractnummer?

Bert-Jan

#13
Vanmiddag zijn nieuwe codes gestuurd. Wel een ander emailadres.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Mart

Alles gelukt. Bedankt.

opmaken

Tip voor Chromegebruikers. Als het inloggen niet via het 'gewone' venster lukt, maak dan gebruik van het incognito-venster.

Guido

Incognito-mode is niet nodig.

Chrome gaat wat onhandig met de cookies overweg  door deze te koppelen aan onze oude server-ips/fingerprints.

Dit is in Chrome als volgt te herstellen:

-> Settings
-> Show advanced settings
-> Privacy -> Content Settings
-> All cookies and site data
-> Vul "sielsystems" in in het invoerveld.
-> Verwijder de gevonden cookies.
-> Herstart de browser.