Hoofdmenu

Acumulus down-Woocommerce alsnog overzetten

Gestart door Bert van der Hooft, 09 november, 2016, 06:59:25

Vorige topic - Volgende topic

Bert van der Hooft

Terzijde:
- De landingspagina voor Woocommerce interface is verwarrend. Op Wordpress word je voor support naar deze pagina verwezen, maar hier staan alleen oude Woocommerce rubrieken. Kunnen jullie hier naar kijken?
- Ik heb ooit bij de eerste installatie een document gekregen met FAQ (waaronder "Kan ik mijn bestaande orders die al de ingestelde orderstatus bereikt of "gepasseerd " zijn alsnog overzetten?"). Ik kan nergens meer FAQ vinden.

In het brandpunt:

Ik kreeg een foutmelding:

Er is op dit moment GEEN onderhoud ingeplanned dus deze melding zou niet mogen voorkomen. We zouden het dan ook op prijs stellen als u dit wilt melden aan onze klantenservice op klantenservice@acumulus.nl.

Probeert u het aub later nog eens.Er is op dit moment fors onderhoud gaande waarvoor we bepaalde onderdelen van Acumulus kortstonding moeten sluiten. We werken hard om dit zo spoedig mogelijk af te ronden. Probeert u het aub later nog eens.


Hoe de factuur alsnog aan te maken?



erwin-burorader

De handleiding is sterk verouderd en daarom niet meer beschikbaar. We werken nog aan een nieuwe manier om deze info beschikbaar te maken.

Het nogmaals versturen van facturen kan via het zgn "batch verzendscherm", menu-item "WooCommerce - Acumulus".

Wat betreft de storing kan ik u niet verder helpen.

Guido

Er is gisteravond onderhoud geweest waarvoor bepaalde delen even dicht gezet moesten worden. Als het goed is speelt de melding niet meer. Hoe laat kreeg u deze melding?


Guido

Dat was tijdens het onderhoud. U kunt het beste de facturen nogmaals aanbieden zoals Erwin hierboven voorstelt.