Olin: als jouw vertrouwen in het product afhangt van dit soort lijstjes, dan verbaast me dat wel een beetje. Zelfs zonder dat wordt door Bert-Jan altijd ontzettend snel gereageerd op verzoeken tot aanpassing en nieuwe wensen. Ik heb zelden een dusdanig goede support gezien voor een product waar je zo\'n laag bedrag voor betaalt. Voor mij is dat wat mij vertrouwen geeft in dit product, en niet de vraag of er ook een bugtracker is. Dat interesseert me echt geen fluit.
Ik moest even nadenken over wat je daar zegt

Ik ben met je eens dat Bert-Jan\'s snelle antwoorden en aanpassingen me zeker een lekker vertrouwen geven in het product. Een product dat actief ontwikkeld wordt heeft goede kans te overleven.
Maar (en dit geldt zeker voor een product als acumulus) continuiteit op de lange termijn is belangrijk. Wat als iemand het moet overnemen van BJ? Wat als er iemand bij komt? Moet die dan alle forum-threads gaan doorlezen om te zien wat voor issues er zijn, en wat mensen gevraagd hebben over time? Zou het niet veel handiger zijn als er een site is waar een lijst bestaat van alle bugs en feature requests die er door de tijd heen zijn ingediend? Met prioriteiten, response van Siel etc. etc.? Ik zou het jammer vinden als suggesties die ik nu indien en die niet als prioriteit worden gezien over 2 jaar begraven zijn diep in het forum. Als er een issue in een tracking systeem is, staat dat er gewoon met lage prioriteit te wachten tot de prioriteit hoger wordt.
Een bug/feature/issue-tracking systeem bewijst zijn nut pas echt over langere periodes. Ik heb net gisteren redmine (
http://redmine.org, gratis en open source) opgezet voor mijn nieuwste project. Kost me 3 uurtjes, maar ik kan nu wel met mijn partners en beta-testers gemakkelijk communiceren. Als er een update is voro een bepaald issue krijgen de juiste mensen een email, en wij kunnen gemakkelijk bijhouden wat er nog moet gebeuren en wat onze gebruikers willen.
Anders gezegd: ik zie geen reden om het niet te doen