Hoofdmenu

30 dagen gratis versie en koppeling opencart.

Gestart door Creamamalejow, 13 januari, 2017, 21:36:14

Vorige topic - Volgende topic

Creamamalejow

Ik heb zojuist de 30 dagen gratis versie van acumulus gedownload, en wil het nu graag koppelen aan mijn webshop (via open cart), want ik wil kijken of ik het wat vind.
Hij blijft alleen aangeven dat de inloggegevens niet kloppen, terwijl het rechtstreeks uit de mail gekopieerd is. Komt dit omdat het de gratis test versie is?

MVG Leonie

Bert-Jan

Nee. De proefversie is volledig functioneel.

Misschien heb je per ongeluk een spatie mee-gekopieerd?

Je kunt het beste een aparte gebruiker aanmaken van het type API-koppeling.

Beheer -> Gebruikers.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Creamamalejow

Woeps, ik zie het al!! Verkeerde WW getypt..
Ach, laten we het er op houden dat het 'al laat' is ;)
Bedankt voor de moeite!

Creamamalejow

#3
Dan nog een andere vraag.
Hij verzend de gegevens naar acumulus als mijn bestellingen op 'afgehandeld' worden gezet. Maar hoe krijg ik nu alle bestellingen in acumulus, die al op afgehandeld stonden?

*edit*
In de faq al gevonden:
Ja, daarvoor moet u de status handmatig aanpassen en vervolgens weer terugzetten naar de betreffende status. Zorg er bij deze acties voor dat u geen email naar uw klant verstuurt.


Dat wordt dus 620 bestellingen opnieuw aanpassen..

Bert-Jan

Je kunt ook een totaalfactuur boeken voor een bepaalde periode.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Creamamalejow

Hmm, waar vind ik die mogelijkheid?
Want ik ben het nu handmatig aan het doen, en kennelijk stuurt acumulus nu naar al die mensen een mail met de factuur :O

Bert-Jan

Voor het inboeken van omzet uit het verleden, wordt vaak een totaalfactuur per kwartaal aan gemaakt.

Maak hiervoor een relatie aan met de naam: Diverse klanten.

Voor elke betaalwijze een aparte factuur. Maak op de factuur onderscheid tussen 6 en 21%.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Creamamalejow

Ik merk dat ik hier echt te weinig kaas van heb gegeten.
Ik zou het graag willen doorvoeren en inzetten, maar loop vast met de gegevens uit de geschiedenis en het inladen van de oude bestellingen.