Hoofdmenu

email facturen

Gestart door gos, 30 augustus, 2010, 13:05:50

Vorige topic - Volgende topic

gos

Is er een mannier te verzinnen om de facturen sneller te kunnen mailen ?
Printen doe ik namelijk niet meer. Alles gaat digitaal.

Nu is de handeling:
- factuur opslaan
- overzichten klikken
- Verzonden facturen naar klanten (debiteuren)
- laatste factuur zoeken
- opties e-mail factuur als PDF
- factuur controleren en verzenden
GoSys computer service
www.gosys.nl

Bert-Jan

Ik zit er aan te denken om bij het scherm dat de bevestiging geeft dat de boeking succesvol is, een knopje te plaatsen wat direct de boeking opent.

Of dacht je aan iets anders?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Ik heb dit maar meteen ingebouwd...
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

gos

Helemaal mooi.  :)
Dank voor je snelle handelen.
GoSys computer service
www.gosys.nl

lexicam

Erg handig!!! Dank je wel.
\"Het is beter één oog te geloven dan twee oren.\"
Sean Connery

brydelm

Wordt een factuur nu meteen verzonden als men het opslaat?

Dat begrijp ik niet zo goed?

En is het niet mogelijk om van alle facturen die verzonden worden meteen een kopie in mijn eigen mail te ontvangen?
www.shannabebe.com

For your best studio pictures...

Bert-Jan

Een factuur wordt niet meteen verzonden bij het opslaan. Dat zou mijns inziens een beetje te ver gaan.

Als het goed is, staat je eigen emailadres bij BCC waardoor je zelf een kopie krijgt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

sanderbaks

Hi Bert-Jan,

Ik hoop dat je dit leest.

Is het mogelijk om in het boekingsoverzicht een \"vinkje\" te zien dat de factuur verstuurd is?
Nu wordt het een beetje een onoverzichtelijk lijstje met nieuwe en verzonden facturen. Of is er een andere wijze om dit te herkennen?

groet!

Sander Baks

Karen Töning

Als je factuur via Acumulus verzonden is, komt dit bij Notities te staan als je de boeking opent op het tabblad Boeking.

sanderbaks

Hi Karen,

Dus je stelt voor dat ik alle boekingen open om te kijken of hij wel of niet verstuurd is?
Hmm dat lijkt me niet echt handig.

Bert-Jan

Ik begrijp je punt.

Ik zal er over nadenken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)