Hoofdmenu

NIEUWSBRIEF ACUMULUS

Gestart door Bert-Jan, 04 januari, 2011, 22:46:58

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Sjaam en ik hebben een druk jaar achter de rug. We zijn tot enkele duizenden klanten gegroeid en dat bracht de nodige uitdagingen mee. Het hele facturatie-proces is nu geautomatiseerd.

Diezelfde abonnementen-facturatie wil ik inbouwen in Acumulus. Dit project vordert aardig maar blijkt telkens groter dan ik dacht.

Daar tussendoor fietsten talloze suggesties van jullie die ik soms zo goed vond, dat ik deze meteen inbouwde. Soms gaat het snel, soms duurt het langer. Soms komt er niets van.  :rolleyes:

Er is veel gebeurd vanaf begin 2008 toen Acumulus op de markt kwam. Toen we 50 klanten hadden, gingen we uit eten om het te vieren. Enkele weken geleden zaten we aan tafel bij de belastingdienst samen met Exact, Reeleezee, Twinfield en Davilex.  :cool:

We begonnen met 1 introductiecursus per twee maanden, nu gaan we naar twee per maand.

Groeien is mooi maar het moet wel beheersbaar blijven. De huidige servers kunnen de taaklast goed aan maar we zullen dit jaar waarschijnlijk toch moeten investeren om de groei voor te blijven.

We hebben goede steun van Karen die gelukkig veel vragen op dit forum voor haar rekening neemt.

Af en toe schrijf ik een column op het forum van de KvK. Ik sluit af met de laatste:

Probeer niet succesvol te worden
http://hallo.kvk.nl/hallo/ervaringen/hele_community/archief/2011/01/04/column-probeer-niet-succesvol-te-worden.aspx

Sjaam en ik zien uit naar een prettige samenwerking met jullie in dit bijzondere jaar.

Bert-Jan
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Katja

Ik ben iedere dag blij met Acumulus en met de manier waarop jullie met je klanten omgaan :) !

Bedankt daarvoor, ik ben er weer bij in 2011.

Katja
;)

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Sacha

Ik ben ook ontzettend tevreden met Acumulus, voor mij als kleine onderneemster is het zeker ook ideaal, qua kosten, qua gebruikersgemak  :D