Hallo Gast

Recente berichten

Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
51
Webshopkoppelingen / Re: API Acumulus in Woocommerce werkt niet
« Laatste bericht door Guido Gepost op 12 december, 2018, 15:37:04 »
Het gaat om een waarschuwing van een verandering die komen gaat. Vooralsnog zullen de orders gewoon geïmporteerd worden. Een gebruiker van het type "API-gebruiker" heeft bijvoorbeeld geen toegang tot de desktop-omgeving van Acumulus.

De combinatie van contractcode, inlognaam en wachtwoord van de API-gebruiker moet worden ingevuld in het beheerscherm van de Acumulus-plugin in de webwinkel.
52
Webshopkoppelingen / Re: API Acumulus in Woocommerce werkt niet
« Laatste bericht door Consolehacks Gepost op 12 december, 2018, 15:25:17 »
Hoi Guido!

Bedankt voor je reactie. Zowel Wordpress als de plugins zijn allemaal up 2 date.
Het vreemde is dat de facturering via Woocommerce naar Acumulus wel verwerkt wordt. Dus de integratie is wel actief lijkt me.

Ik heb onder mn huidige account omgeving van Acumulus een nieuwe API gebruiker aangemaakt.
Het wachtwoord heb ik voor die gebruiker opnieuw aangemaakt, dat is verder nergens aan gekoppeld toch binnen de integratie?
53
Webshopkoppelingen / Re: API Acumulus in Woocommerce werkt niet
« Laatste bericht door Guido Gepost op 12 december, 2018, 15:05:02 »
Je dient ook de plugin up-to-date te hebben. Voor WooCommerce/wordpress is dat versie 5.5.0 of hoger
54
Webshopkoppelingen / Re: API Acumulus in Woocommerce werkt niet
« Laatste bericht door Guido Gepost op 12 december, 2018, 15:03:07 »
Het gaat om een extra beveiliging. Is de gebruiker die je in Acumulus hebt toegevoegd voor de webwinkel van het type "API-gebruiker" ?
55
Webshopkoppelingen / API Acumulus in Woocommerce werkt niet
« Laatste bericht door Consolehacks Gepost op 12 december, 2018, 14:06:40 »
Goedemiddag,

Ik ben al uren bezig om deze irritante foutmelding op te lossen: 553 - Warning: You are using a deprecated user role to connect to the Acumulus API. Please add another user with an API-compliant role or change the role for the current user. - XUPR7NEC8

Elke minuut krijg ik er een mail van en ben er inmiddels helemaal klaar mee.

In mijn Wordpress omgeving zie ik bij instellingen --> Acumulus instellingen de volgende melding staan om het probleem te verhelpen: Log in op Acumulus en voeg een gebruiker toe onder "Beheer → Gebruikers → Gebruiker toevoegen". Vul "API - Gebruiker" in als "Gebruikerstype".

Ik heb een gebruiker in Acumulus toegevoegd zoals hierboven omschreven maar blijf desondanks de foutmeldingen in de mails ontvangen, ook op het dashboard van de website steeds weer die foutmelding zoals hierboven beschreven.

Wat gaat er hier fout?
56
Webshopkoppelingen / Re: Woocommerce acumulus plugin > fout credit
« Laatste bericht door erwin-burorader Gepost op 10 december, 2018, 22:05:49 »
Dat is idd hoe het nu werkt, maar dit is niet consistent met de plugins voor de andere webshops, nog met de property source "refund". Ik ga dit op een rijtje zetten en zorgen dat dit in een volgende versie consistent en bruikbaar is (je moet bv met een refund wel bij de adresgegevens kunnen koen en dat doe je via de WooCommerce order, niet het Acumulus object daaromheen (type Invoice\Source)).
57
Webshopkoppelingen / Re: Woocommerce acumulus plugin > fout credit
« Laatste bericht door Berg Gepost op 10 december, 2018, 12:21:06 »
Hey Erwin,

Ik heb momenteel versie 5.5.0 draaien, maar ik zie net dat het niet werkt met die vermelding van de originele order in de credit.
Ik heb bij de toelichting momenteel:
[invoiceSource::type+invoiceSource::reference+"-"+order::type+order::reference] - Betaalmethode: [payment_method_title]
Dit resulteert in bijv:
CreditNote 6237 - shop_order - Betaalmethode: iDEAL

[order::order_number] lijkt wel te werken. Moet ik de toelichting regel dan wijzigen in

[invoiceSource::type+invoiceSource::reference+"-"+order::order_number] - Betaalmethode: [payment_method_title]  ?
58
Webshopkoppelingen / Re: Laatste update mollie en acumulus geen koppeling meer? (opencart 2.3.0.2)
« Laatste bericht door GJN Gepost op 05 december, 2018, 16:00:30 »
@veenie

Heeft u het inmiddels voor elkaar gekregen betreft de mail? Inmiddels een update gemaakt. Ik loop tegen hetzelfde aan. 'nature' in 'nature_shop veranderd, maar de bevestigingsmails / boekingen worden niet automatisch overgezet.

Hoor het graag
59
Nieuwe functionaliteiten / Re: Deel betaling
« Laatste bericht door Annalies Janssens Gepost op 03 december, 2018, 07:56:49 »
Vaak is het 't handigst om te gaan proberen. Als je er niet uit komt weet je ons te vinden!
60
Nieuwe functionaliteiten / Re: Deel betaling
« Laatste bericht door Mattijs_Rotterdam Gepost op 03 december, 2018, 07:55:40 »
o zo. ik denk dat ik het snap :)
zal vanavond kijken of ik er ook echt uitkom.

Dank!
Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10